Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2016 balandžio 22d. 17:20

„Pavasario Pop up“: Simonos Samojauskaitės kolekcijoje – naujai prakalbinti perlai

„Pavasario Pop up“ dalyvės Simonos Samojauskaitės kūryba
Organizatorių nuotr. / „Pavasario Pop up“ dalyvės Simonos Samojauskaitės kūryba
Gegužės 7–8 dienomis Vilniuje, kultūros centre „Kablys“, šurmuliuosiantis momentinis apsipirkimui skirtas renginys „Pavasario Pop up“ suburs ne tik mados, juvelyrikos ir interjero prekės ženklus, bet ir nustebins išskirtiniu kūrėjų pasiruošimu pavasariui. Naujausią savo kolekciją „Pavasario Pop up“ pristatys ir jaunosios kartos juvelyrė Simona Samojauskaitė.

– Simona, kokias naujienas pristatysi renginio „Pavasario Pop up“?

– Gegužės 1-ąją pasirodys mano antroji kolekcija pavadinimu „Marine“. „Pavasario Pop up“ bus pirmoji vieta, kurioje šią kolekciją bus galima pamatyti viešai.

– Kuo ši kolekcija ypatinga ir išskirtinė?

– „Marine“ inspiravo kultivuoti japoniški akoya perlai. Tai šiuolaikiška estetika ir jaunatviška prabanga alsuojanti kolekcija, kurios pavadinimas sufleruoja akoya perlų kilmę – jūrą. Kiekvienas dirbinys papuoštas prabangiu baltu ar juodu akoya perlu, kurio perlamutro spalva yra unikali. Kito tokio paties perlo tiesiog nėra, tai vieninteliai brangakmeniai, sukurti gyvų organizmų. Tai žavi ir priverčia nulenkti galvą prieš natūralų, nesuvaidintą grožį, kurį kuria pati gamta.

Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: Simona Samojauskaitė
Organizatorių nuotr./Simona Samojauskaitė

– Kodėl būtent perlai?

– Daugybės žmonių mintyse perlai vis dar įsivaizduojami kaip tradiciniai močiutės ar „Chanel“ stiliaus karoliai. Tų prisiminimų neištrinsiu, tačiau norėjau perlus prikelti naujam gyvenimui, pateikti juos šiuolaikiškai, jaunatviškai.

– Keliais sakiniais papasakok apie savo kūrybą tiems, kas nieko apie tave nežino.

– „Simona Samojauskaite Jewellery“ yra auštosios juvelyrikos rankų darbo papuošalai, švarūs ir nepretenzingi, pagaminti iš tauriųjų metalų, kurie atspindi šiu dienų estetiką. Mano klientui svarbiausia – individualumas, o šiandieniniame pasaulyje viskas labai greitai keičiasi, kinta net sąvokos. Papuošalas tampa nebe pasipuikavimo objektu, jis įgyja asmeniškumo.

– Renginio metu surengsi atviras kūrybines dirbtuves. Ko lankytojai gali jose tikėtis?

Neseniai pristačiau naujas savo vardo natūralaus šilko apyrankes su sidabro detalėmis. „Pavasario Pop up“ dirbtuvių metu klientams pasiūlysiu išsirinkti norimą natūralaus šilko spalvą iš didelės paletės bei rankų darbo sidabrinį pakabuką. Apyrankė bus suverta vietoje.

Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvis: Simona Samojauskaitė
Organizatorių nuotr./„Pavasario Pop up“ dalyvės Simonos Samojauskaitės kūryba

– Kaip tau patinka momentinių renginių idėja?

– Po sėkmingo „Kalėdinio Pop up“ debiuto, manau drąsiai galima teigti, kad Vilnius pagaliau sulaukė puikaus kelių dienų renginio į kurį verta užsukti kiekvienam, norinčiam pamatyti ar įsigyti aktualiausius prekės ženklus Lietuvoje. Neabejoju, kad „Pavasario Pop up“ vėl taps kokybiškiausiu tokio tipo momentiniu renginiu Vilniuje. Renginio vientisumas, aiški informacijos sklaida, jaukios patalpos, naujos iniciatyvos – tai tikras pavyzdys kitiems renginių organizatoriams. Kokybė, o ne kiekybė – tai mus veda pirmyn. Labai džiaugiuosi galėdama dalyvauti šiame renginyje.

Naujausios „Simona Samojauskaite Jewellery“ kolekcijos ieškokite gegužės 7–8 dienomis vyksiančiame „Pavasario Pop up“ kultūros centre „Kablys“ (Kauno g. 5, Vilnius).

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

SEB verslo augimo programa

01:16:45
47:36

Adventur 2022

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką