-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Taivaniečių pora tapo instagramo žvaigždėmis su 0,5 mln. sekėjų: susikūrė stilių iš jų skalbykloje paliktų drabužių

Centriniame Taivane esančios skalbyklos savininkai – 84-erių Hsu Sho-er ir 83-ejų Changas Wan-ji – tapo instagramo žvaigždėmis po to, kai jų anūkui šovė idėja: rengti senelius drabužiais, kuriuos poros skalbykloje paliko jų neatsiėmę ir sąskaitų neapmokėję klientai, ir šiomis nuotraukomis dalytis socialinio tinklo paskyroje.
Hsu Sho-er ir Chang Wan-ji
Changas Wan-ji su žmona Hsu Sho-er / „Instagram“ nuotr.

Kaip rašo nytimes.com, dauguma „Wansho“ skalbykloje centriniame Taivane paliekamų drabužių, kad būtų išskalbti, išvirinti ar išvalyti, galiausiai patenka į klientų rankas, kurie juos čia ir atnešė. O štai drabužiai, kurie buvo atnešti, pamiršti ir skalbykloje palikti, galiausiai gali atsidurti instagrame.

Taip ir nutiko. Pamirštais drabužiais – palaidinėmis, sijonais, kelnėmis, kostiumais ir kitais – pasipuošė aštuoniasdešimt perkopusių skalbyklos savininkų pora – Hsu Sho-er ir jos vyras Changas Wan-ji.

Ši idėja kilo poros anūkui ir neoficialiam stilistui – 31 metų Reefui Changui, kuris sumanė sukurti instagramo paskyrą, kurią pavadino „Want show as young“ (liet. „Norime pasirodyti jauni“), ir ten sudėti modeliais tapusių senelių nuotraukas, kuriose jie dėvi skalbykloje paliktus išplautus, išvalytus, tačiau klientų pamirštus ir paliktus drabužius.

Anūkas siekė padėti seneliams, kurių verslas ypač sulėtėjo užklupus koronaviruso pandemijai, o šie itin saugojosi ir stengėsi neiti į lauką. „Jie neturėjo ką veikti, – sakė jis. – Aš mačiau, kaip jiems nuobodu, ir norėjau praskaidrinti jiems gyvenimą.“

Reefas Changas prisipažino, kad yra šokiruotas ir tikrai nesitikėjo, jog seneliai galėtų sulaukti tokio dėmesio ne tik savoje šalyje, bet ir visame pasaulyje. Šiandien instagrame jie turi beveik pusę milijono sekėjų.

1959-aisiais susituokusi pora susilaukė dviejų sūnų ir dviejų dukrų, o vėliau – ir šešių anūkų. Ponas Changas su žmona Hsu visą gyvenimą užsiėmė skalbinių verslu. Savo skalbykloje juodu yra vieninteliai darbuotojai.

Devintajame dešimtmetyje pora apkeliavo daug kitų kraštų – lankėsi Japonijoje, Europoje, Australijoje, Jungtinėse Valstijose. Jų anūkas sako, kad dabar, kai seneliai sulaukė tokio populiarumo ir nuolat gauna daugybę žinučių, jis jiems jas perskaito ir pasako šalį, iš kur žmogus rašo, o iš senelio išgirsta: „A, buvau ten!“

Ponas Changas teigė tikintis, kad jo ir jo žmonos patirtis paskatins kitus vyresnio amžiaus Taivano ir kitų šalių gyventojus būti aktyvesnius.

„Taip geriau, nei sėdėti ir žiūrėti televizorių ar snausti“, – sakė jis ir pridūrė, kad, nors metai ir kapsi, jis nesijaučia senas.

Anūko Reefo Chango teigimu, pastarosios savaitės jo seneliams buvo ypatingos ir jie jaučiasi pakylėti: ir klientai šiek tiek ilgiau užtrunka skalbykloje, pabendrauja, ir draugiškų žinučių juodu sulaukia iš viso pasaulio.

Skalbyklos šeimininko didžiausias noras, kad visi, pamiršę savo skalbinius, sugrįžtų jų atsiimti, ir, žinoma, teiktųsi sumokėti sąskaitas.

Praėjusią savaitę pirmą kartą per beveik septynis dešimtmečius „Wansho“ skalbykloje įvyko neįtikimas dalykas: klientas, kuris daugiau kaip prieš metus čia atvežė savo drabužius ir juos paliko, pamatęs senjorų porą vietos žiniose, pagaliau sugrįžo susirinkti drabužių ir sumokėti sąskaitą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius