-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Valentino“ aukštosios mados kolekcija – nesudėtingi siluetai, atskleidžiantys meistriškumą, ir įspūdingų platformų aukštakulniai

Paryžiuje vykstančioje aukštosios mados savaitėje pristatyta „Valentino“ 2021 m. pavasario ir vasaros aukštosios mados kolekcija, nufilmuota Romos baroko brangakmeniu vadinamoje Kolonos galerijoje. Iš pirmo žvilgsnio dauguma kolekcijos siluetų – gana paprasti, tačiau, kaip rašė mados namai, atskleidžiantys prie audinio prisilietusių žmonių meistriškumą.

„Mano idėja – tapti akimirkos liudytoju“, – vogue.com prieš nufilmuotos kolekcijos pristatymo transliaciją sakė mados namų „Valentino“ kūrybos vadovas Pierpaolo Piccioli.

Šią aukštosios mados kolekciją dizaineris pavadino „Laikina“ (angl. „Temporal“), į šį žodį sutalpindamas dvi prasmes: viena jų – gyventi čia ir dabar, kita – kokybė rankomis kuriamų drabužių, kurie pergyvens tendencijas.

VIDEO: Pasigrožėkite: „Valentino“ aukštosios mados kolekcija, nufilmuota Romos baroko brangakmeniu vadinamoje Kolonos galerijoje

P.Piccioli teigė, kad kolekcijos naratyvas yra pati kolekcija, už jos nesislepia joks pasakojimas, jokia perkeltinė reikšmė.

Iš tiesų ši „Valentino“ aukštosios mados kolekcija – kitokia, joje mažai ekstravagancijos, kuria pasižymėdavo ankstesnės kolekcijos.

Šioje – daug laisvų, lengvų, gana paprastų siluetų, kelnių, derinamų su palaidinėmis ir nesagstomais lietpalčiais, pūstų sijonų, suporuotų su megztomis liemenėmis, pastebėsite ir neįprasto kirpimo palaidines bei megztinius.

Dar vienas į akį krintantis akcentas – auksu tviskantys aukštakulniai batai su įspūdinga platforma.

„Scanpix“/„Zumapress“ nuotr./„Valentino“ 2021 m. pavasario ir vasaros aukštosios mados kolekcijos modelis
„Scanpix“/„Zumapress“ nuotr./„Valentino“ 2021 m. pavasario ir vasaros aukštosios mados kolekcijos modelis

Tiesa, tai pirmas kartas, kai „Valentino“ podiumu, be manekenių, ėjo ir modeliai vyrai. „Bet mada skirta žmonėms, – sakė dizaineris. – Man nerūpi lyčių mados. Tai įkvėpimas, kuris yra takus, be ribų. Lietpaltis skirtas ir vyrams, ir moterims.“

Ankstesnės mados namų „Valentino“ kolekcijos:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius