-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vilniuje pristatyta „LECH LECHA Design“ kolekcija iš dėvėtų drabužių ir auksinio trikotažo

Jaunoji dizainerė Janina Zibireva trečiadienio vakarą Vilniaus „Vaidilos“ teatre pristatė unikalią socialinio mados projekto „LECH LECHA Design“ drabužių kolekciją. Ji ypatinga, nes ją kuriant buvo įtraukti socialinę atskirtį patiriantys žmonės.
„LECH LECHA Design“ kolekcijos pristatymas
LECH LECHA kolekcijos pristatymas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„LECH LECHA Design“ yra naujos krypties mados prekių ženklas, pozityviai, linksmai ir spalvingai kalbantis apie rimtus dalykus. Kūrėjų tikslas – pasitelkiant drabužių dizainą skatinti visuomenę atkreipti dėmesį į žmogų: tiek skurdą, benamystę ir socialinę atskirtį kenčiantį, tiek sėkmingą – kuris neabejingas šioms problemoms.

Kaip sako dizainerė J.Zibireva, jų kūryba atkreipia dėmesį į besaikį vartojimą ir skatina jį mažinti – nauji mados gaminiai kuriami iš senų tekstilės gaminių.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Janina Zibireva su mama
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Janina Zibireva su mama

„Vaidilos“ teatrą užplūdę svečiai išvydo beveik pusmetį trukusio projekto rezultatus. Buvo pristatyta 22 modelių kolekcija, pasiūta iš Vilniaus „Carito“ organizacijos gautų dėvėtų drabužių.

Kolekcijoje buvo galima išvysti švarkelius, kelnes, sijonus, sukneles, liemenes, megztinius, striukes, paltus, kurie buvo pasiūti senus drabužius jungiant kartu arba visiškai persiuvant. Visą kolekciją dizainerė J.Zibireva pasiuvo su savo mama. Be dėvėtos tekstilės, jos naudojo ir auksinį trikotažą. Iš jo pasiuvo tampres, golfus, palaidines.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./LECH LECHA kolekcijos pristatymas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./LECH LECHA Design kolekcijos pristatymas

Visus kolekcijos drabužius puošė įvairios dekoro detalės – tai kūrybinių dirbtuvių rezultatas. Praėjusiais metais nuo rugsėjo iki gruodžio pabaigos kartą per savaitę jaunoji dizainerė turėdavo užsiėmimus priklausomų asmenų bendruomenėje „Aš esu“ ir socialinės pagalbos ir integracijos centre „Betanija“. Ten su socialinę atskirtį patiriančiais žmonėmis jie kurdavo, piešdavo įvairiomis temomis, o vėliau šios iliustracijos nugulė ant pasiūtų drabužių.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./LECH LECHA kolekcijos pristatymas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./LECH LECHA Design kolekcijos pristatymas

Be aktorių, profesionalių modelių, podiumu vaikščiojo ir dvi pensinio amžiaus moterys iš „Betanijos“ bei du asmenys – vidutinio amžiaus jauna moteris ir vyrukas – iš bendruomenės „Aš esu“.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./LECH LECHA kolekcijos pristatymas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./LECH LECHA Design kolekcijos pristatymas

Eiti podiumu buvo pakviesta ir mados tinklaraščio „Dydis nesvarbu“ kūrėja, stilistė Giedrė Valavičiūtė.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./LECH LECHA kolekcijos pristatymas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Giedrė Valavičiūtė

Šio projekto tikslas – tapti socialiniu verslu. „Norime, kad tai būtų tęstinis projektas ir kad jis virstų socialiniu verslu, kai sukurtą produkciją galėtume parduoti, o procentus skirti labdarai, dienos centrams išlaikyti ir naujoms darbo vietoms socialiai trapiems žmonėms kurti“, – sakė „LECH LECHA Design“ projekto sumanytoja, dizainerė J.Zibireva.

TAIP PAT SKAITYKITE: Dizainerė apie socialinį mados projektą: „Tikėjau, kad mados industrija turi nešti gėrį“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius