-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Vyrų mados savaitėje“ – Julijos Janus brutalus minimalizmas

Gegužės 2 d. sostinėje vyksiančios „Vyrų mados savaitės“ metu naujausią kolekciją pristatys drąsiomis idėjomis ir lanksčiu požiūriu į žmogaus kūno linijas garsėjanti lietuvių mados dizainerė Julija Janus. Jos kuriama mada vyrams – brutali ir konceptuali, o dizaino sprendimai skirti vyro saviraiškai. Pasak dizainerės, kolekcija ji siekia pabrėžti, kad vyriškas stilius neturi dydžio ir amžiaus ribų.
„Julia Janus“ modeliai
„Julia Janus“ modeliai / „Julia Janus“ nuotr.

„Noriu sukurti minimalistinius gero dizaino drabužius savo draugams vyrams, kurie yra labai skirtingų sudėjimų, dažniausiai nešioja didelių dydžių rūbus ir neturi kur išsirinkti progresyvaus drabužio, tinkančio jų sudėjimui.

Paaiškėjo, kad tokių vyrų yra ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje – nuo Šiaurės Amerikos iki mūsų kaimynės Lenkijos. Mano kurtas drabužis užprogramuotas ne tik nediskriminuoti didesnio dydžio vyrų, bet ir minimalistinio stiliaus, iš gero audinio, aukštos kokybės, labai patogus dėvėti – toks, kad taptų širdies drabužiu, kurio neužmirši ilgai“, – tvirtina J.Janus.

Kiekviena šios dizainerės kolekcija kuriama pasirinkus temą vienijančius spalvų, audinių, konstrukcijų sprendimus. 2018 metų pavasario–vasaros tema „Soliaris“. Laisvės, kelionių ir postfuturistinė kolekcijos atmosfera skirta tam vyrui, kuris mėgsta atrodyti kitaip.

Vyriškoje aprangoje J.Janus įtvirtina šiuolaikinio miesto klajoklio įvaizdžio elementus: labai patogų siluetą, beveik uniforminę aprangą, kuriai būdinga nedidelė asimetrija, laisvę suteikiančios detalės.

Kadangi Soliaris – vandens planeta, svarbi šioje kolekcijoje vandens tema. Vandens motyvas kartojasi tiek dizaino sprendimuose, tiek siluetuose, audiniuose ir marginimuose. Dizainerė renkasi brutalią audinių derinimo eleganciją, simbolinę marškinėlių grafiką, aiškios formos ir natūralius audinius.

Anot dizainerės, svarbu nepamiršti, kad mada yra ne tik dizainas – visų pirma tai vertybės, slypinčios prekės ženklo istorijoje. J.Janus kūryba skirta veržlios sielos vyrui, kurio stiliaus neapibrėžia nei amžius, nei kūno proporcijos.

Būtent dėl to ne tik pati kolekcija, bet ir jos pristatymo būdas negali būti įspraustas į standarto rėmus. Drabužius demonstruos įvairūs žmonės, bet ne profesionalūs modeliai. Tai nediskriminuojantis požiūris į madą ir Lietuvoje dar nematytas vyriškos kolekcijos pristatymo išpildymas.

Organizatoriai teigia, kad J.Janus vyriška kolekcija taps 2018 metų „Vyrų mados savaitės“ konceptualiosios nešiojamos mados viršūne ir tarptautinio madų šou kulminacija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius