Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Ne pakeliui į sporto salę? Tuomet treneriai ateis pas jus! Susitinkame Ozo parke

Ozo parkas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / Ozo parkas
Šaltinis: Projekto partnerio remiamas turinys
Turinio kontrolė – redakcijos rankose, projekto partneris tik inicijuoja ar palaiko temos viešinimą
0
A A

Judėjimas – tai gyvenimas. Tai žino kasdien po darbo į sporto sales ar parkus skubantys pajudėti ir pajusti savo kūną sąmoningi piliečiai. Tai žino ir norintys ilgiau bei sveikiau gyventi pagyvenę žmonės, besikrapštantys savo lysvėse, minantys dviračius ar vaikščiojantys su lazdomis. Ir to, ko gero, nežino arba apie tai dar negalvoja laisvalaikį ant sofos prie televizorių ir kompiuterių leidžiantys piliečiai. Kuriai grupei priklausote jūs?

Daugiau 15min Gyvenimas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Iš tiesų, visai nesvarbu, kuriai. Visus be išimties šią vasarą pajudėti ir laisvalaikį po darbų praleisti kitaip kviečia Ozo parke treniruotes vesiantys sporto klubo „Get Fit“ treneriai.

Projektą „Vasara mieste“ inicijuojanti bendrovė „Realco“ siekia paskatinti vilniečius leisti laisvalaikį aktyviai, visiškai nemokamai atrasti naujas sporto šakas ir treniruotes ar tiesiog pradėti judėti.

Na, o treneriai Ričardas Kulis, Liutauras Kasparavičius, Milita Norkutė, Povilas Šilaika išjudins net didžiausius sustingėlius ir pakraus energija visai savaitei! Prisijunkite!

Organizatorių nuotr./Get Fit, sportas
Organizatorių nuotr./Get Fit, sportas


TVARKARAŠTIS

Liepos 25 d., antradienis, 18:30 val.

FIGHT CLUB / 50-60 min. / Treneris Ričardas Kulis


Kovos menų pratimais paremta treniruotė. Treniruotės metu atliekami įvairūs kovos menų technikos elementai, lavinantys visus kūno raumenis. Papildomas dėmesys skiriamas tempimams, koordinacijai lavinti, bendram fiziniam pasirengimui.

Liepos 27 d., ketvirtadienis, 19:00 val.

UNBREAKABLE / 50-60 min. / Treneris Povilais Šilaika


Treniruotės metu atliekami įvairūs funkciniai bei ištvermės pratimai, svorių kilnojimas, gimnastikos ir sunkiosios atletikos elementai. Pratimai atliekami serijomis su poilsio pertraukomis arba per nustatytą laiko tarpą atliekant kuo daugiau pakartojimų. Papildomas dėmesys skiriamas ištvermei, jėgai, koordinacijai ir pusiausvyrai lavinti.

Rugpjūčio 1 d., antradienis 19:00 val.

CIRCLE TRAINING / 50-60 min. / Treneriai Liutauras Kasparavičius ir Milita Norkutė


Rato principu atliekama bendro fizinio pasirengimo treniruotė. Treniruotės metu naudojami tam tikri poilsio ir darbo laiko intervalai, dirbama su savo kūno svoriu bei papildoma įranga. Papildomas dėmesys skiriamas pilvo preso, nugaros raumenims stiprinti, jėgai ugdyti.

Rugpjūčio 3 d., ketvirtadienis,19:00 val.

MAŽIEJI ATLETAI (Treniruotė vaikams) / 50-60 min. / Trenerė Milita Norkutė

Bendrojo fizinio lavinimo treniruotė vaikams. Treniruotės metu atliekami gimnastikos, jogos, kvėpavimo pratimai. Treniruotės paįvairinamos žaidimais bei estafetėmis. Dėmesys skiriamas vaikų ištvermei ugdyti, kūnui grūdinti.

Rugpjūčio 8 d., antradienis, 19:00 val.

CIRCLE TRAINING / 50-60 min. / Treneriai Liutauras Kasparavičius ir Milita Norkutė


Rato principu atliekama bendro fizinio pasirengimo treniruotė. Treniruotės metu naudojami tam tikri poilsio ir darbo laiko intervalai, dirbama su savo kūno svoriu bei papildoma įranga. Papildomas dėmesys skiriamas pilvo preso, nugaros raumenims stiprinti, jėgai ugdyti.

Rugpjūčio 10 d., ketvirtadienis, 19:00 val. Fight Club – Ričardas Kulis

Rugpjūčio 15 d., antradienis, 19:00 val. Unbreakable – Povilas Šilaika

Rugpjūčio 17 d., ketvirtadienis, 19:00 val. Circle Training – Liutauras Kasparavičius

Rugpjūčio 22 d., antradienis, 19 val. Mažieji Atletai (Treniruotė vaikams) – Milita Norkutė

Rugpjūčio 24 d., ketvirtadienis, 19 val. Fight Club – Ričardas Kulis

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką