Dabar populiaru
Publikuota: 2019 birželio 18d. 00:00

Ledinio dušo išbandymas: kodėl neverta slėpti savo el. pašto ir telefono numerio?

Kontrastinis dušas
„Fotolia“ nuotr. / Ledinio dušo išbandymas: kodėl neverta slėpti savo el. pašto ir telefono numerio?

Grįžote namo suplukę po darbų, o atsukus čiaupą pradėjo bėgti ledinis vanduo? Nemaloni situacija. Tikriausiai pavargę net nepastebėjote laiptinės apačioje kabančio skelbimo apie planuojamą karšto vandens išjungimą. Streso po lediniu dušu buvo galima išvengti, po darbo užsukus kad ir į sporto klubą.

Nepatogumus dėl karšto vandens išjungimo patiriame kasmet, pasibaigus šildymo sezonui, tačiau tai yra neišvengiama profilaktika. Išvengti galime tik streso, jei žinotume iš anksto, kada negalėsime naudotis karštu vandeniu, paieškoję tam tikrų alternatyvų arba iš anksto psichologiškai nusiteikę. Galbūt diskomfortas dėl to labai nesumažės, tačiau jau nebūsime taip stipriai suirzę ir nelaimingi, kai vieną dieną iš čiaupo tekės tik šaltas vanduo.

Komunalines paslaugas teikiančios įmonės šiais laikais visais įmanomais būdais savo klientus stengiasi informuoti apie paslaugų teikimo apribojimus ar laikinus trikdžius. Tad jei neslėpsite savo elektronio pašto adreso ar mobiliojo telefono numerio, šią informaciją gausite laiku.

123rf.com/ Vanduo
123rf.com/ Vanduo

„Mūsų bendrovė pirmoji iš šilumos tiekėjų Lietuvoje pradėjo naudoti individualų informavimo būdą siųsdama gyventojams pranešimus elektroniniu paštu apie planuojamus karšto vandens išjungimus dėl profilaktinių šilumos vamzdynų patikrų“, – sako Vilniaus šilumos tinklų, naudojančio vienas pažangiausių priemonių, Klientų aptarnavimo departamento vadovas Vilmantas Markevičius.

Jo teigimu, Vilniaus miesto gyventojai bendrovės savitarnos svetainėje pateikę savo elektroninio pašto adresą, į savo el. pašto dėžutes gauna išankstinius pranešimus apie planuojamus karšto vandens išjungimus. Šįmet tokius pranešimus VŠT savo klientams pradėjo siųsti ir mobiliuoju ryšiu. „Jei buto savininkas mums yra nurodęs ne tik savo el. pašto adresą, bet ir mobiliojo telefono numerį, tai apie planuojamą karšto vandens išjungimą jį informuojame iš anksto ir SMS žinute“, – sako V.Markevičius.

Norintys sužinoti šią informaciją dar anksčiau, ją gali rasti patys apsilankę VŠT tinklapio rubrikoje „Karšto vandens išjungimai“ (www.chc.lt). Specialioje paieškos formoje suvedęs savo namo adresą, gyventojas sužinos, ar planuojami šilumos vamzdynų bandymai palies jo namą per artimiausias kelias savaites. Tad kavos pertraukėlę darbe galite išnaudoti prasmingai.

Tiesa, išankstinį individualų klientų informavimą apie planuojamą karšto vandens išjungimą kol kas naudoja tik kelių didžiųjų Lietuvos miestų savivaldybių įmonės, tarp jų ir Vilniaus šilumos tinklai. Kitų miestų gyventojai netikėtai šaltą dušą patiria dažniau, ypač jei neseka informacijos laikraščių skelbimuose, įmonių tinklapiuose arba pernelyg skuba prabėgti pro skelbimų lentą savo namo laiptinėje.

Tačiau gyventojams svarbu ne tik žinoti, kurią dieną jų namuose nebus karšto vandens, bet ir kada jis vėl bus tiekiamas. Visgi realus laikas, kada vėl galima naudotis karštu vandeniu, priklauso nuo kelių faktorių.

„Vandens išjungimo trukmę lemia vamzdynų bandymų rezultatai. Patikra arba hidrauliniai bandymai konkrečioje vamzdyno atkarpoje užtrunka 1–2 dienas. Jei jų metu yra nustatomi kokie nors defektai, tai jų pašalinimo trukmė priklauso nuo konkrečios situacijos“, – sako V.Markevičius.

Dažniausiai rasti defektai pašalinami per vieną dieną, tačiau užbaigus remonto darbus karštas vanduo automatiškai dar nepradeda tekėti į vartotojų butus. Toliau viskas priklauso nuo to, kaip greitai bendrijos atstovas atsuks karšto vandens tiekimo sklendę. Turbūt suprantate, kaip svarbu turėti atsakingą atstovą?

Su panašiomis situacijomis tenka susidurti ne tik Lietuvos, bet ir kitų šalių, gyventojams, kurie naudojasi centralizuoto šilumos tiekimo paslaugomis. Ir galima pasidžiaugti tuo, jog šiuo metu Vilniuje privalomos šilumos vamzdynų profilaktinės patikros užtrunka jau nebe savaitę ar ilgiau, kaip buvo prieš kokį dešimtmetį, o tik keletą dienų.

Žinoma, dažnai net ir viena diena tampa labai nemaloni likus be karšto vandens. Tačiau žinojimas, kurią dieną tai įvyks, gali gerokai sumažinti netikėtumo sukeliamas neigiamas emocijas. Tereikia pasinaudoti komunikacijos priemonėmis ir pateikti savo kontaktus VŠT savitarnoje, kad informacija apie planuojamus karšto vandens išjungimus jus pasiektų individualiai ir iš anksto.

Partnerio turinys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Ekspertai pataria

Liaudies alus

Gera savijauta – tavo pasirinkimas

Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką