Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2019 09 30

„Magrė“ ruošiasi jubiliejinei baldų parodai: pademonstruos, kaip suderinti tris audinius viename balde

Lietuviškų baldų gamintojas „Magrė“ yra ištikimiausias kasmetinės parodos „Baldai. Interjeras. Dizainas“ dalyvis. Ši bendrovė nėra praleidus nė vienos parodos, kuri šiemet organizuojama 25-ąjį kartą. Pastaruoju metu kyla poreikis ne tik išsirinkti patogią, kokybišką sofą, tačiau ir ją pritaikyti esamame interjere, parinkti įdomesnius akcentus. Todėl „Magrė“ šioje parodoje baldus išdėstys į realias svetainės, miegamojo, vaikų kambario erdves ir pristatys kolekcijas, kurios atskleis skirtingų raštų ir faktūrų derinimo namų interjere įspūdį.
„Magrės“ baldai
„Magrės“ baldai / Gamintojo nuotr.

Į vieną kambarį „susieina“ iš pirmo žvilgsnio nederančios medžiagos

Įmonės „Magrė“ marketingo vadovė Marta Rudėnė sakė, jog naujos minkštųjų baldų kolekcijos dažniausiai atsiranda aptraukus juos naujais, tais metais populiarių spalvų audiniais. Pasak jos, populiarėja ryškesni smaragdo žalios ir sodrios tamsiai mėlynos tonai, tačiau pagrindinis principas – derinti to paties atspalvio, tačiau skirtingų faktūrų baldų apmušalus.

„Labai populiarus skirtingų faktūrų derinimas, veliūro medžiaga – šiandien visiškai „ant bangos“. Tačiau šalia jo derinamas natūralus austinis audinys. Nebijoma derinti iš pirmo žvilgsnio priešingų tekstūrų, skirtingų raštų audinių", – kalbėjo M.Rudėnė.

Gamintojo nuotr./„Magrės“ baldai
Gamintojo nuotr./„Magrės“ baldai

Pašnekovės teigimu, kartu derinami netgi odiniai ir veliūriniai apmušalai, stambesniam svetainės baldui paliekant odą, o mažesniam, kuriam skirtas interjero akcento vaidmuo – ryškų veliūrą.

Gamintojai skatina pirkėjus, naujakurius savo svetainėse drąsiau maišyti skirtingus raštus, tačiau pradedantysis įsidrąsinęs gali likti su dviem niekaip tarpusavyje nesiderinančiais minkštaisiais baldais. Todėl „Magrė“ parodos lankytojams pateiks jau dizainerių atrinktus įdomius derinius ir, kaip jau minėta, baldus suskirstys pagal tipines svetainės ir kitų gyvenamųjų zonų erdves.

Jei nedrąsu įsigyti ryškaus rašto sofą – galite įsigyti neutralų baldą ir ryškesnio rašto pagalvėles, pavyzdžiui, į baldų gobelenus iš drabužių nužengė populiarusis „vištos kojelių“ arba „gaidžio pėdos“ raštas.

Gamintojo nuotr./„Magrės“ baldai
Gamintojo nuotr./„Magrės“ baldai

Sofos „keliasi“ nuo grindų, lovų galvūgaliuose žaidžia raštai ir tekstūros

Miegamajame jaukumo įspūdį galima kurti kruopščiai atsirenkant lovos galvūgalio apmušalus.

„Mūsų miegamajam skirtose kolekcijose vyrauja mėlynų atspalvių gama. Tačiau tie mėlyni atspalviai gali būti trijų skirtingų raštų, trijų skirtingų audinių tipų“, – sakė M.Rudėnė.

Visi raštai darniai suderinami ant vieno baldo.

„Nors pastaruoju metu pirkėjams patinka sodresni žali ir mėlyni tonai, tačiau savo audinių kataloguose vis dar turime ir tų žemiškesnių atspalvių: pilka, smėlio. Tai, ką lietuviai ilgus metus mėgo ir rinkosi“, – sakė pašnekovė.

„Magrės“ atstovė taip pat pastebi, kad mėlyna spalva iš miegamųjų pamažu iškeliauja į svetaines – tai nebėra vien tik „miego“ spalva.

Gamintojo nuotr./„Magrės“ baldai
Gamintojo nuotr./„Magrės“ baldai

Per ilgus metus dalyvaujant baldų parodoje, žinoma, keičiasi ir baldų formos. M.Rudėnė pastebi, kad minkštų baldų formos apvalėja „minkštėja“ ir sofos vis labiau „keliasi nuo žemės“. Kitaip tariant, dauguma jų įgyja kojeles ir interjere dėl to atrodo kiek lengvesnės, grakštesnės.

Pašnekovė taip pat pastebi, jog iš sofos jau nebereikalaujama, kad ji kartu dar būtų ir patogi lova. Dabar dauguma ieško tiesiog patogios sofos, į kurią su malonumu susmuktum po varginančios darbo dienos.

„Ieškodami minkštojo baldo klientai daugiausia dėmesio atkreipia į estetiką, dizainą ir funkcionalumą, bet patogumas taip pat yra labai svarbus kriterijus. Per tuos metus, kiek mūsų įmonė dalyvauja parodoje, žinoma, stipriai išaugo pasiūla: anksčiau nebuvo tiek audinių, tekstūrų ir baldų. Kuo asortimentas didesnis, tuo klientai – reiklesni. Jie daugiau žino, ateina jau turėdami omenyje, kokio baldo norėtų. Ir mums reikia tuos poreikius patenkinti“, – sakė „Magrės“ marketingo vadovė Marta Rudėnė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius