Dabar populiaru
Šiame straipsnyje pateikiama informacija skirta asmenims nuo 18 metų, kurie pagal galiojančius LR įstatymus turi teisę naudotis tokio pobūdžio informacija. Jei jums nėra 18 metų, prašome spausti NE ir neatidaryti šio straipsnio. Jei jums jau yra 18 metų, spauskite TAIP tuo pačiu patvirtindami, kad vaizdinė ir grafinė informacija bus skirta tik jūsų asmeniniam naudojimui ir saugoma nuo nepilnamečių.
Taip
Ne
Publikuota: 2018 kovo 3d. 21:03

Būdai, kurie padės sustiprinti orgazmą

Intymumas
123RF.com nuotr. / Intymumas

Kokybiškas intymus gyvenimas – daugumos porų siekiamybė. Kaip sustiprinti pojūčius sekso metu ir mėgautis ryškesniais potyriais?

Šie patarimai paprasti, tačiau lengvai įgyvendinami. Išmėginkite!

Stebėkite savo kvėpavimą

Artėjant didžiajai kulminacijai žmonės dažniausiai arba kvėpuoja labai dažnai arba kaip tik – sulaiko kvėpavimą. Pamėginkite elgtis atvirkščiai ir kvėpuoti labai giliai ir lėtai.

Tai jums padės jaustis labiau sąmoningiems orgazmo metu, geriau jį pajausti ir atsipalaiduoti, mėgautis ryškesniais pojūčiais. Žinoma, iškart gali nepavykti to įgyvendinti, todėl išmėginkite įvairias kvėpavimo praktikas.

Judėkite

Tam, kad džiaugtumėtės intymumu, turite visiškai atsipalaiduoti, tačiau daugelis žmonių atvirkščiai – įsitempia, būna nejudrūs, susikaustę. Viena iš paprasčiausių priežasčių – elementarus drovumas.

Ką daryti? Atsipalaiduokite ir nusiraminkite – juk esate su mylimu žmogumi, todėl neturėtumėte gėdytis nei savo kūnų, nei sekso garsų, nei judesių. Atkreipkite dėmesį į savo elgesį sekso metu ir stenkitės pajausti vienas kito ritmą, atsakyti į jį ir judėti, o ne būti susikausčiusiais.

Atidėkite orgazmą

Tikinama, kad atidėtas orgazmas būna ilgesnis ir intensyvesnis. Tai veikia tiek vyrams, tiek moterims, tačiau reikalinga praktika, kad pavyktų tai įgyvendinti. Pirmiausia reikėtų kiekvienam atrasti tą jausmų tašką, kurio nevalia peržengti, t. y., kad patirtumėte stipresnį orgazmą. Pasitelkdami stimuliaciją tris keturis kartus turite patirti priešorgazminę būseną ir po to keliauti link didžiojo O.

„Kiekvieną kartą, kai dešimtbalėje sistemoje pasieksite malonumą ties devyniais, sustokite. Tęskite plėsdami savo malonumo ribas, neskubėkite visko užbaigti. Tai nuostabus dalykas, kurį galite praktikuoti, kol pasieksite tai, ko trokštate“, – sako seksologė A.Cadell.

Treniruokite dubens raumenis

Kėgelio pratimai yra būtent tai, ko reikia. Treniruoti dubens dugno raumenis labai paprasta. Juos atlikti reikėtų štai taip: tarpvietės raumenis sutraukite, kelias sekundes palaikykite įtemptus ir vėl atpalaiduokite (pabandykite šlapindamosi sustabdyti šį procesą, kad suprastumėte, kaip viskas vyksta).

Pratimą kartokite po 10–20 kartų per dieną. Pradėkite nuo 3–5 sutraukimų per vieną mankštelę ir stenkitės kuo ilgiau išlaikyti raumenis įtemptus. Vėliau pamažu šį skaičių didinkite iki 10 kartų. Taigi, suspaudžiate, užlaikote, atleidžiate.

Kėgelio pratimus galima daryti jau antrą dieną po gimdymo. Nevenkite jų net jei per gimdymą buvo pažeista tarpvietė. Šie pratimai nepakenks – atvirkščiai, jie pagerins kraujotaką ir paspartins žaizdų gijimą, padės mėgautis stipresniu orgazmu.

Jūsų susitelkimas

Filmuose matomos sekso scenos gali atrodyti labai tikroviškos, tačiau dėl realaus orgazmo reikia pasistengti kur kas labiau. Tai gali būti mokymosi ir susitelkimo procesas, teigiama 2016-ųjų metų tyrime. Jame rašoma, jog moterys, kurios dažnai patirdavo orgazmą, buvo „susikoncentravusios į mylėjimąsi“. Tad visas mintis, kurios nesusijusios su meilės naktimi, meskite šalin ir susitelkite į savo partnerį.

Taip pat labai svarbu skirti dėmesio visam kūnui. Tai reiškia, jog turite atrasti vienas kito kūnus iš naujo, kas jus jaudina, „užveda“ ir įaudrina. Išmėginkite įvairias stimuliacijas, lytėjimą – susikoncentruokite į pojūčius.

TAIP PAT SKAITYKITE: Tyrimas: su kokio tipo vyrais moterys dažniau patiria orgazmą?

Shutterstock nuotr./Seksuali moteris.
Shutterstock nuotr./Seksuali moteris.

Nebijokite garsų

Garsas, pasak seksologės A.Cadell, tai lyg vidinis masažas. Jis veikia mūsų kūno ląsteles, be to, kūnas reaguoja į vibracijas ir energiją. Kartais žmonės nė nenumano, kokią galią turi garsai sekso metu. Visi jaudulio kupini žodeliai atskleidžia partneriui, kaip jaučiatės, taip pat padeda pasiekti ilgesnį ir galingesnį orgazmą.

A.Cadell pataria vengti kurtinančios tylos sekso metu, nes taip prarandami jausmai. Ji siūlo išbandyti kai ką neįprasto – kai jūsų lūpos liečia partnerio kūną, pabandykite garsu sukurti vibraciją. Itin įkaitina ir tai, kai čiulpiate mylimojo spenelius ir žemu balsu niūniuojate. Gal partneris atsilygins tuo pačiu?

Fantazuokite

Erotinės fantazijos suteikia galimybę pasijausti kitaip, išmėginti ką nors naujo, patirti ryškesnius malonumus. Svarbiausia, nebijoti fantazijų išsakyti savo partneriui. Priimkite tai kaip žaidimą, kad jeigu kas nors nepavyktų, galėtumėte iš to pasijuokti ir pajuokauti. Nežiūrėkite į tai pernelyg rimtai, nesiremkite draugės ar filmų patirtimi. Tegu tai būna nuoširdi, paprasta ir jaudinanti patirtis.

Mokslininkai teigia, kad moterys, reguliariai patiriančios orgazmą, tuo metu būna susitelkusios į savo kūno pojūčius ne tik fiziškai, bet ir erotinėmis mintimis. O štai toms, kurioms nesisekė su partneriais pasiekti didžiojo O, dažniausiai būtent to ir trūko.

Temos: 5 Jausmai Meilė Orgazmas Pora
Daugiau
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Mados infekcija

Eurovizija 2018

Sveikata

Euromaster

„Susitikime lauke“

Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką