-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Viešbučių tinklas dėl tualetų durų apkaltintas seksizmu

Viešbučių tinklas buvo sukritikuotas dėl seksistinių tualetų durų, ant kurių nusėdo dvejopos ikonėlės – moterys vaizduojamos svajojančios apie apsipirkinėjimą, o vyrai – galvojantys apie futbolą.
Viešbučių tinklo tualetų durys
Viešbučių tinklo tualetų durys / „Twitter“ nuotr.

„Penta“ viešbučiai buvo smarkiai sukritikuoti lankytojos Molly Bennett už tai, kad šie esą „užstrigo šeštąjame dešimtmetyje“. Moteris tai pareiškė išvydusi ženklus ant vonios kambarių viename iš viešbučių, esančių Češyre (Anglija).

Nusiskundimų turėjo ir inžinierė Chloe Hinder, kuri lankėsi kitame viešbutyje, esančiame Safolke (Anglija), ir Elliotas Howellsas, kuris apsilankė Invernese esančiame viešbutyje (Škotija).

Prie figūrėlių ant tualetų durų vaizduojami debesėliai, kuriuose prie moters parašyta „apsipirkinėjimas“, o vyro – „futbolas“. Supraskit, jie apie tai galvoja.

M.Bennett parašė viešbučių tinklui laišką, nurodydama temą „kasdienis seksizmas“: „Aš dirbu įmonėje, kurios darbuotojai vyksta į Češyre esantį viešbutį. Jūsų viešbutyje apsistoja išties daug mūsų darbuotojų. Kodėl jūs manote, kad tualetų ženkliukai, kurių nuotraukas prisegu prie laiško, yra priimtini? Nesuprantu, kuriuo tualetu naudotis, nes esu moteris, kuri mėgsta futbolą.“

Ji pridūrė: „Nepaisant jūsų pastangų būti madingiems ir moderniems, deja, esate įstrigę ties 1950-aisiais, kadangi manote, jog tai užlipinti ant durų yra normalu.“

25-erių Chloe Hinder iš Londono apsilankė minėtame viešbutyje rudenį. Ji pasakojo štai ką: „Aš kreipiausi į juos per tviterį, taip pat pasikalbėjau su personalu.“ „Aš pasakiau jiems, kad geram viešbučiui ir madingam barui turėtų būti gėda. Jie man pasakė, kad dėl to skundžiasi jau ne pirmas žmogus“, – tęsė ji. Jauna moteris atkreipė dėmesį į tai, kad tokie užrašai suponuoja, kad moterims svarbus apsipirkinėjimas, o vyrai esą žiūri futbolą. „Aš tai apibūdinčiau kaip seksizmą. Tai stereotipinis požiūris. Šiandienos visuomenėje, kodėl turėtume ženklinti kiekvieną?“ – nesupranta Ch.Hinder.

Technologijų konsultantas Elliotas Howellsas iš Londono minėtame viešbutyje lankėsi spalį verslo reikalais. „Negalėjau patikėti, kad 2017-aisiais jie naudoja futbolą ir apsipirkinėjimą identifikuoti lytims ant tualeto durų“, – tvirtino jis. Vyras teigė manantis, kad tai visiškai neatitinka šių dienų realijų.

„Jei šiuo metu jums penkeri ar šešeri metai, tai formuoja jūsų nuomonę – jūsų smegenys kaip kempinė tokiame amžiuje ir sąmoningai ar ne tokius lyčių stereotipus vaikai įsisavina“, – teigė jis.

Pasak vyro, tai yra labai modernus viešbutis, tačiau ant tualetų durų siunčiama žinutė klientams – nesutampa su tokiu įvaizdžiu.

„Kodėl nepakanka turėti durų, ant kurių tiesiog nurodyta – vyrams ar moterims? Kas su tuo blogai? Kam daryti kažkokias prielaidas apie žmones?“ – svarstė jis.

„Penta“ viešbučių atstovas reaguodamas pareiškė: „Viešbučių tinklas yra moderni ir plačiai mąstanti šeima, kuri tiki įvairove ir lygiomis teisėmis. Mes, „Penta“ šeima, nė vienai sekundei nepagalvojome, kad moterys gali domėtis tik apsipirkinėjimu, o vyrai – tik futbolu. Toks pavaizdavimas pasirinktas dėl paprastumo ir nerūpestingumo. Įžeisti tikrai nesiekėme“, – tikino jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius