-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.

„Cosmos place“ vaikus kviečia į kosminį pusdienio darželį

Ogmios mieste įsikūrusioje vaikų laisvalaikio ir gimtadienių erdvėje „Cosmos place“ ima veikti pusdienio darželis. Tiesa, ne bet koks. Jį lankantys vaikai akimirksniu virs kosmoso herojais, o dienas leis bandydami užkariauti jo platybes. Čia kiekvieno lauks ištikimiausi palydovai, įdomiausios veiklos ir naudingiausi mokslai, o šiltomis vasaros dienomis dienos kaip mat prabėgs gryname ore.
„Cosmos place“ vaikus kviečia į kosminį pusdienio darželį
„Cosmos place“ vaikus kviečia į kosminį pusdienio darželį / Partnerio nuotr.

Apie darželį ir tai, ko jame laukti, plačiau pasakoja „Cosmos place“ erdvės įkūrėja Monika Kupliauskienė.

Puiki išeitis dalį dienos dirbantiems tėveliams

Anot pašnekovės, mintis atidaryti darželį kirbėjo jau nuo pat „Cosmos place“ veiklos pradžios, bet vis norėjosi sukaupti daugiau patirties ir geriau suprasti savo klientą. Na, o karantinas šiuos planus paskubino ir teko darželio duris atverti greičiau, nei tikėtasi.

Partnerio nuotr./„Cosmos place“ vaikus kviečia į kosminį pusdienio darželį

„Manome, jog būtent dabar tam atėjo puikus metas, kadangi daugelis tėvelių dirba ne pilną dieną arba nuotoliniu būdu ir jiems vaiko priežiūros paslauga reikalinga tik keletui valandų. Pusės dienos darželyje vaikai ne tik bus prižiūrimi ir leis laiką su savo bendraamžiais, bet ir gaus pilną ugdymo programą bei papildomus būrelius, kurie papildomai nieko nekainuos. Džiaugiamės, kad pavyko rasti pedagogus, kurie išmano 2-6 metų amžiaus vaikų raidos skirtumus bei padėjo sudėlioti programą, kuri bus įdomi ir įtraukianti“, – pasakoja M.Kupliauskienė.

Partnerio nuotr./„Cosmos place“ vaikus kviečia į kosminį pusdienio darželį

Užsiėmimų gausa ir net penki skirtingi būreliai

Išskirtinėje erdvėje, primenančioje kosmosą, veikti pradedantis darželis renka keturias vaikų grupes, kurios bus pavadintos kosminiais pavadinimais: Kosmoso kaubojai, Marso užkariautojai, Planetų atradėjai ir Narsieji džedajai. Mažieji šios kosminės odisėjos herojai pateks į nepamirštamą vaikystės nuotykį, kupiną įdomių veiklų, tyrinėjimų ir naudingų žinių, kurie suformuos tvirtą pagrindą tolimesniam mokymuisi.

„Kosmoso tyrinėtojai bus suskirstomi į dvi amžiaus grupes ir galės rinktis vieną iš dviejų ekspedicijos pamainų – rytinę arba popietinę. Čia mažyliams bus sudarytos palankios sąlygos plėsti akiratį, atrasti naujų pomėgių, susipažinti su bendraamžiais ir susirasti tikrų draugų. Vaikai dalyvaus net penkių skirtingų būrelių veiklose: anglų ir ispanų kalbų, jogos, šokių ir teatro, specialiuose užsiėmimuose lavins savo motorinius gebėjimus, bei daug laiko leis gryname ore“, – tikina pašnekovė.

Tikslas – neleisti kūrybiškumui pradingti

Moteris pažymi, jog pagrindiniai principai, kuriais vadovaujamasi „Cosmos“ darželyje, yra kūrybiškumo ir fantazijos lavinimas per naujus atradimus bei kokybiška priežiūra ir individualus dėmesys. Čia stengiamasi ne tik sukurti sąlygas žinioms ir įgūdžiams įgyti, bet ir padėti pagrindą ateičiai, todėl ugdomas gebėjimas prisitaikyti prie pokyčių, spręsti problemas, taip pat skatinamas entuziazmas mokymuisi. „Kiekvienas mažylis trokšta kuo daugiau patirti ir būti nevaržomas, todėl „Cosmos“ komanda skiria dėmesį vaikų iniciatyvumui, padrąsina ir nukreipia kosminiu pažinimo keliu, kuris išlaisvina jų kūrybiškumą. Tikime, jog kiekvienas vaikas yra unikalus, todėl siekia, kad kiekvienas mažylis augtų kaip kūrybiška ir talentinga asmenybė“, – teigia M.Kupliauskienė.

Daugiau informacijos čia.