Dabar populiaru
Publikuota: 2018 lapkričio 19d. 07:00

Ar žinojote: nemalonų PMS gali palengvinti mūsų įpročiai ir mityba

Mergina valgo desertą
Vida Press nuotr. / Mergina valgo desertą

Statistikos duomenimis, priešmenstruacinio sindromo simptomai „aplanko“ daugiau nei 80% moterų, tačiau jų sunkumo laipsniai yra skirtingi. Kažkam šios dienos būna labai blogos, o kažkas kenčia greičiau iš moteriškojo solidarumo.

Kokios gi PMS priežastys?

Kelios dienos prieš ciklo pabaigą, t. y. iki „tų“ dienų, organizmas supranta, jog nėštumo nėra, ir atsinaujina tam, kad paleistų naują pasiruošimo ciklą. Besikeičiantis hormoninis ir psichologinis fonas gali gerokai mus išmušti iš įprastinių vėžių.

Chroniškas nuovargis, miego trūkumas ir kiti negalavimai – dažniausi ir gerai pažįstami PMS simptomai. Tad atidžiai stebėkite save, bet nenusiteikite, kad tai bus pasaulio pabaiga. Svarbiausia – įsiklausyti į savo kūną ir pasaugoti save.

PMS simptomai gali būti labai skirtingi: galvos skausmas, dirglumas, skausmai skrandyje, galvos svaigimas, mieguistumas, verksmingumas, depresija. Saldumynai, kuriais bandysite pagražinti realybę ar kompensuoti šią užklupusią neteisybę, o tuo labiau nikotinas neišgelbės, tik sukurs naujas ir gerokai rimtesnes problemas. Sumažinti PMS simptomus galima gerokai sveikesniais bei efektyvesniais būdais.

Sportas – naudingas ir smagus užsiėmimas, nes organizmas įgaus tonusą ir jūs jausitės gariau.

Antra, fizinis aktyvumas padidina išsiskyrimą progestolo, kurio trūkumas yra diskomforto bei skausmingų pojūčių priežastis. Trečia, tai stebuklingai nukreipia nuo minčių apie saldumynus bei kitus nenaudingus daiktus.

Sveikas maistas. „Esi tai, ką valgai“ – sako senovės išmintis. Šiomis dienomis į mitybą reiktų žvelgti labai atsakingai. Rinkitės daržoves, vaisius, dribsnius, žuvį, košes, vietoj saldumynų skanuakite naudingus džiovintus vaisius. Beje, naudingesnės mažos porcijos dažniau nei kelios didelės retai. Ir, žinoma – balansas. Mažas pyragaitis ar šokolado gabaliukas dar niekam nepakenkė, tačiau ne per dažnai.

Masažas - malonus būdas atsipalaiduoti ir stabilizuoti nervų sistemos darbą, tad naudokitės tuo.

Meditacija – puikus būdas išvalyti mintis, kuris nieko nekainuoja. Rekomenduojame!

Hobis. Darydamos tai, kas malonu, net nepastebėsite, kaip skausmas pasitrauks į antrą planą. Ar ne gudrus būdas jį įveikti?

Vaistai. Skausmas signalizuoja, jog kažkas mūsų kūne negerai, o kentėti ir kankintis prasmės nėra. Tad pasitarkite su gydytoju, kokie konkretūs nuskausminamieji jums tiks ir palengvinkite sau gyvenimą, tik šiukštu nepiktnaudžiaukite.

Geriausias būdas spręsti iškilusias „moteriškas“ problemas – susirasti patyrusį ginekologą. Nes gydyti apleistas ligas yra ilgiau ir brangiau, o sveikata yra brangiausias mūsų turtas.

Remiamas turinys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Gerumu dalintis gera
Skanumėlis

Dabar tu gali

Maistas

Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką