Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Atviros nemokamos paskaitos apie emocinę sveikatą

Egono Kauro paskaita apie šturmanavimą ralyje
Andriaus Lauciaus nuotr. / Egono Kauro paskaita apie šturmanavimą ralyje
Šaltinis: Partnerio turinys
Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose
0
A A

Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuras organizuoja atvirų nemokamų paskaitų ciklą, kurių metu bus kalbama apie emocinę sveikatą.

Daugiau 15min Gyvenimas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Spalio 11 d. 18 val.
Paskaitos tema: „Kaip įpročiai veikia mūsų gyvenimą?“

Paskaitą ves: šeimos gydytojas, psichoterapeutas DAINIUS JAKUČIONIS

Ar Jums kada nors kilo klausimas, kas yra įpročiai ir kaip jie valdo mūsų

gyvenimą? Kaip nugalėti ydingus įpročius ir susikurti naujus? Ar kada nors esate patekę į atidėliojimo „spąstus“? Ar susimąstėte, kad atidėliojimas taip pat yra vienas iš įpročių, kurie mus veikia?

Paskaitos metu sužinosite atsakymus į šiuos ir kitus klausimus. Kalbėsime apie tai, kokie yra praktiniai būdai įpročiams palaikyti ir puoselėti, ieškosime būdų įveikti atidėliojimą ir diskutuosime apie tai, kaip gyventi geriau ir produktyviau.

Spalio 19 d. 18 val.
Paskaitos tema: „Dėmesingas įsisąmoninimas – sprendimas kiekvienai dienai“

Paskaitą ves psichologė ROMA GRUMULAITIENĖ

Buvimas dėmesingu suteikia galimybę būti su savo tiesiogine patirtimi – su tuo, ką jaučiu ir kaip jaučiuosi, ką galvoju ir kaip elgiuosi šią minutę ir šioje vietoje. Mes retai kada pilnai išgyvename savo patyrimą „čia ir dabar“. Beveik visada mes grįžtame į praeitį, „klajojame“ po ją arba emigruojame į ateitį, užbėgdami už akių dabarčiai. Kai mes praktikuojame dėmesingą įsisąmoninimą, mes darome ir žinome, ką darome – pvz, valgydami maistą arba vaikščiodami pastebime visą visumą savo požiūrio – lyg įjungtume radiją ir išklausytume visą programą. Tapimas dėmesingu atveria daugiau galimybių: jis padeda labiau su(si)prasti, su(si)kaupti ir su(si)balansuoti (si- nes ir save ir kitus). Mes galime labiau priimti kasdienines savo patirtis (sėkmingas ir nesėkmingas). Dėmesingas įsisąmoninimas padeda išmokti tinkamiau reaguoti į skirtingas situacijas. Tarkim, nikstelėjus koją, iškart įsivaizduojame patį blogiausią variantą. Vietoj tokios katastrofą žadančios reakcijos mes galime išmokti sustoti ir pažvelgti kitu kampu į tai, kas nutiko. Tai keičia mūsų požiūrį ir suteikia šansą atrasti kitus būdus, kaip pasielgti.

Pastaraisias dešimtmečiais JAV ir Europoje greitai populiarėja Dėmesingo įsisąmininimo metodas. Pasak tyrimų, jis padeda sumažinti stresą, skausmą, nerimą ir depresijos simptomus, pagerinti emocijų ir elgesio kontrolę bei yra efektyvus dar daugelyje sričių. Jei klausiate, ar dėmesingas įsisąmoninimas gali man padėti, paklausykite paskaitos ir suprasite patys.

Lapkričio 3 d. 18 val.
Paskaitos tema: „Ką daryti kai ištinka krizė (ne ekonominė)?“

Paskaitą ves: šeimos gydytojas, psichoterapeutas DAINIUS JAKUČIONIS

Kai kas nors pasako, kad atėjo krizė, į galvą pirmiausiai šauna mintis, kad kalbama apie ekonominę krizę… Tačiau žmogaus gyvenime gali įvykti nebūtinai krizė, susijusi su finansiniais klausimais. Ligos, netektys, traumos ir kiti staigūs gyvenimo pasikeitimai žmogų gali įstumti į psichologinę krizę.

Paskaitos metu ieškosime atsakymų į klausimus: kokios būna krizės, kaip žmogus jas išgyvena, kaip atskirti, kada atėjo psichologinė krizė ir kada jau reikėtų kreiptis pagalbos dėl psichologinių sunkumų.

Kalbėsime apie tai, ką daryti ištikus krizei ir kur kreiptis. Aptarsime, kokios yra kiekvieno iš psichikos sveikatos specialistų (psichiatro, psichologo, psichoterapeuto) kompetencijos ir kokiose situacijose kiekvienas iš jų galėtų padėti.

Lapkričio 15 d. 18 val.
Paskaitos tema: „Subalansuotas gyvenimas: maži pokyčiai dideli rezultatai“
Paskaitą ves psichologė ROMA GRUMULAITIENĖ

Jei nereikėtų dirbti dėl pinigų, tai ką darytumėte? Kokias vertybes norėtumėte palikti savo vaikams?

Paskaitoje ieškosime esminių įžvalgų, padėsiančių labiau pažinti save ir atrasti balansą savo gyvenime. Aptarsime penkis subalansuoto gyvenimo aspektus: vertybes, dėmesingumą, santykius, priėmimą ir pasikeitimą. Apie kiekvieną iš jų – per žinias ir patirtį.

Visos paskaitos vyks adresu: Lietuvos „ŽINIJOS“ draugija, Kalvarijų g. 2, Vilnius (įėjimas iš gatvės; atkreipkite dėmesį, kad pasikeitė adresas)

Paskaitos yra nemokamos. Kviečiame dalyvauti!

Dėmesio! Šį kartą vykdome išankstinę registraciją dėl to, kad dalyvių skaičius yra ribotas. Į norimą paskaitą registruotis prašome, paspaudus nuorodą:

Į spalio 11 d. paskaitą: https://goo.gl/forms/izDG62ySaHgfzI2c2
Į spalio 19 d. paskaitą: https://goo.gl/forms/SanFcLwcVcE5YZDD2
Į lapkričio 3 d. paskaitą: https://goo.gl/forms/GB4wwGCj3lZt9VDD3
Į lapkričio 15 d. paskaitą: https://goo.gl/forms/pZYDFuu7RdUU8KoA3

Jūsų kontaktai bus naudojami TIK registracijos patvirtinimui ir priminimui apie artėjančią paskaitą. Jeigu pasikeistų Jūsų planai ir negalėtumėte dalyvauti, labai prašome pranešti telefonu: 8 5 234 02 35, 8 6 521 0707 arba el paštu:martyna.milieskaite@vvsb.lt.

Vilniaus miesto visuomenės sveikatos biuro naujienas rasite ir „Facebook“ puslapyje.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką