Vartotojų apsaugos pakomitečio pirmininkė Claire McCaskill vadovavo diskusijai apie klaidinančią M.Ozo produktų reklamą. Jis buvo kaltinamas tuo, kad nepagrindė produktų reklamos moksliniais faktais ir todėl tinkamai negalėjo įrodyti reklamuojamų produktų, pavyzdžiui, žalių kavos pupelių, veiksmingumo.
„Mokslininkų bendruomenė beveik vieningai pasisako prieš jūsų produktus, kuriuos vadinate stebuklais“, – sakė C. McCaskill. Ją nuvylė netikra viltis, kurią M.Ozas suteikia savo žiūrovams.
„Nesuprantu, kodėl jums reikia sakyti tokius dalykus, kai žinote, kad tie yra netiesa. Kartu su galia ateina ir didelė atsakomybė“, – sakė ji.
JAV federalinė prekybos komisija yra atsakinga už vartotojų apsaugą nuo neteisingos reklamos arba rinkodaros, sukeliančios pavojų sveikatai ir saugumui. Gegužę Komisija kreipėsi į teismą dėl žalių kavos pupelių pardavinėtojų, kurie apgaudinėjo pirkėjus per netikras naujienų svetaines ir tiesiog sukūrė mitus apie sveikatą.
Komisija pareiškė, kad praėjus kelioms savaitės po to, kai „Daktaro Ozo šou“ reklamavo žalias kavos pupeles, kai kurios kompanijos naudojo filmuotą laidos medžiagą savo reklamai.
M.Ozas sakė naudojantis vaizdingą kalbą tam tikriems produktams apibūdinti. Jis sakė taip tikįs jų galia, kad davė jų išbandyti ir savo šeimai.
Moksliniai įrodymai, kad žalių kavos pupelių ekstraktas padeda atsikratyti nereikalingų kilogramų, yra silpni. 2012 metų tyrimas parodė, kad ekstraktas padėjo 16 žmonių sulieknėti. Tačiau kitas tyrimas, analizavęs peles, parodė, kad pelėms nepavyko atsikratyti svorio, tik padidėjo jų atsparumas insulinui.
Kongreso diskusijoje M.Ozas sakė naudojantis vaizdingą kalbą tam tikriems produktams apibūdinti. Jis sakė taip tikįs jų galia, kad davė jų išbandyti ir savo šeimai.
„Mano darbas, aš jaučiu, yra būti auditorijos aistrų kurstytoju lyderiu, kai jie galvoja, kad nebėra vilties, kai jie netiki, aš noriu ieškoti, ieškoti visur, net ir alternatyvių gydymo kelių, kad jis galėčiau juos paremti“, – sakė M.Ozas.
M.Ozas taip pat buvo tardomas dėl Garcinia cambogia ekstrakto, kurį taip pat reklamavo kaip priemonę sulieknėti.
„Jokių pratimų. Jokios dietos. Jokių pastangų“, – taip ekstraktą reklamavo M.Ozas. Moksliniais tyrimais vėliau buvo įrodyta, kad produktas yra neveiksmingas, nors yra studijų, teigiančių, kad ekstraktą vartoti yra saugu.
M.Ozas tikino, kad negali atsakyti už šiuos produktus pardavinėjančias kompanijas. M.Ozas pažadėjo paviešinti sąrašą produktų, kurie, jo nuomone, yra saugūs vartoti ir gali padėti sulieknėti.