Aprašytoji reklama pasirodė sausio septintąją. Tokių sukurta – jau ne viena. Tai Jungtinės Karalystės Sveikatos departamento reklamos kampanijos „Change4life“ vaizdeliai, kuriuose plastilininiai herojai, atspindintys visuomenę, yra mokomi gyventi sveikai – nevartoti riebaus, daug cukraus ar druskos turinčio maisto bei gėrimų.
Reklamose, pavadintose „Paslėptos bjaurybės“ maiste“ („Hidden nasties“ in food“), vaizduojama, kad geriant alkoholinius gėrimus (pavyzdžiui, vyną, alų), jie, patekę į plastelininio žmogaus organizmą, smarkiai apkumščiuoja jo vidaus organus, arba parodoma, kad butelyje gazuoto saldaus gėrimo yra net 17 kubelių cukraus. Reklamos herojai, žinoma, pasibaisėja ir išmeta nesveiką maistą bei gėrimus į šiukšlių dėžę.
„Sukūrėme šią kampaniją, nes mes nebegalime būti antra šalimi pasaulyje pagal nutukusių ir antsvorio turinčių žmonių skaičių. <...> Mes sakome žmonėms: pažiūrėkite į maistą ir susimąstykite, kokia yra jo vertė. Yra geresnių variantų, ką galite valgyti“, – „Dailymail“ vaizdo siužete kalba sveikatos apsaugos ministrė Anna Soubry.
Ministrė teigia, kad reklamomis nenorima teigti, ko žmonėms negalima valgyti. Norima suteikti informacijos, kokią žalą nesveikas maistas daro sveikatai, taip pat – kokių yra sveikesnių alternatyvų.