Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Vilniaus senjorai kviečiami į nemokamas mankštas

Senjorų mankšta
Senior Health Fitness Day, Flickr.com / Senjorų mankšta
Šaltinis: 15min
0
A A

Vilniaus visuomenės sveikatos biuras kartu su Centro, Naujosios Vilnios, Lazdynų ir VšĮ Vilniaus rajono centrine poliklinikomis kviečia senjorus į nemokamas specializuotas mankštas.

Daugiau 15min Gyvenimas naujienų – mūsų Facebook puslapyje!

Reguliarus fizinis aktyvumas yra vienas iš svarbiausių veiksnių, kuris padeda norint pagerinti savo sveikatą. Skiriant laiko mankštai,  galima kontroliuoti savo svorį, stiprinti kaulus, viso kūno bei kvėpavimo raumenis, pagerinti psichinę sveikatą ir nuotaiką, sumažinti riziką susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis.

Mankšta susideda iš kelių dalių:

Bendra stiprinanti mankšta –  stiprina visą organizmą, gerina ištvermę, pusiausvyrą ir koordinaciją, lavina vikrumą ir lankstumą, stiprina sąnarių, raiščių struktūras.

Kvėpavimo mankšta – visiems, ne tik sergantiems kvėpavimo takų ligomis, bet ir sveikiems, reikėtų mokytis taisyklingai kvėpuoti, t. y.  įkvėpti oro pilna krūtine. Kvėpavimo gimnastika suaktyvina imuninę sistemą, padeda nugalėti stresą, miego sutrikimus, padeda išvengti ar įveikti  širdies kraujagyslių, kvėpavimo sistemos ligas, pagerina plaučių ventiliaciją, normalizuoja kraujospūdį.

Nugaros raumenų stiprinimo mankšta – stiprina nugaros raumenis, padeda išlaikyti taisyklingą laikyseną, didina stuburo lankstumą ir paslankumą.

Mankštų kalendorius – čia.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie GYVENIMO rubriką