Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 02 06

„Apple“ sukurto „iPod“ fenomenas – mitas ar tikrovė?

Muzikos skonis kinta kasmet, rinkoje atsiranda vis naujų ir negirdėtų žanrų ar netgi krypčių. Galima teigti, kad šiomis dienomis pasaulis išgyvena visos muzikos industrijos atgimimą ir pakylėjimą, nes kuo didesnė pasiūla - tuo daugiau vartotojų.
/ Įkrauk reporterio nuotrauka
Temos: 1 Mitas

Muzikos skonis kinta kasmet, rinkoje atsiranda vis naujų ir negirdėtų žanrų ar netgi krypčių. Galima teigti, kad šiomis dienomis pasaulis išgyvena visos muzikos industrijos atgimimą ir pakylėjimą, nes kuo didesnė pasiūla - tuo daugiau vartotojų.

Pasirinkimas didelis, tačiau čia vėlgi išryškėja šiokia tokia problema - kiekvieno iš mūsų muzikos skonis skirtingas, taip pat kiekvienas iš mūsų klausome muzikos plačiaja prasme visur - gatvėje, automobilyje, autobuse, klubuose, kavinėse, baruose ir kitur, bet individualybės, su savo išskirtiniu skoniu, muzikos klausosi per MP3 formato grotuvus, kurie keitėsi ir tebesikeičia kartu su vartotojais.

Turbūt visi žinote įžymųjį legendinį „Apple" imperijos įkūrėją Styvą Džobsą (Steve Jobs) ir jo sunkų kelią į žvaigždes. Deja, šis kelias pražudė ir jį patį. Būtent šio keistuolio, mąstančio kitaip ir deklaruojančio šį šūkį - „Think Different!", praturtėjimo ir revoliucinių „Apple" gaminių sukūrimo istorija mums visiems primena American Dream - „Amerikietiškos svajonės išsipildymą".

Šūkis „Think Different!" jau nuo 80-ųjų metų pradžios turėjo didesnę galią ir įtaką, nei mes numanome dabar, po S.Džobso mirties. „Mąstyk kitaip!" - tai visa „Apple" susikūrimo istorijos esmė ir pagrindinis MP3 formato grotuvų kūrimo ir minimalistinio, tačiau ryškių spalvų dizaino principas. Išskirtinumas ir stilingas minimalizmas - tai kitokio, įdomesnio, jusliai malonesnio ir patogesnio naudojimui, „iPod" fenomeno atspindys. Būtent dėl šių išskirtinių dizaino savybių ir novatoriškų funkcijų, „iPod" greitai tapo visų svajone, kurios kūrėju ir buvo S.Džobsas bei dar du jo kolegos.

Nuo 1997-ųjų metų prasidėjo didžiojo prekinio ženklo pakilimas. Dabar jūs patys žinote, kas yra „Apple". Jeigu nežinote, pasakysiu vienintelį faktą - „Apple" kompanijos biržos vertė aplenkė „Microsoft". Tačiau šiame straipsnyje mes kalbėsime ne apie milijoninius uždarbius ar „Apple" kompanijos sėkmės istoriją, o apie iPod grotuvus, kurie sukėlė didelį perversmą visoje muzikos rinkoje, iš pradžių Jungtinėse Amerikos Valstijose, o po to šis grotuvas labai greitai užkariavo ir europiečių širdis.

Kuo šis „Apple" produktas yra išskirtinis? Pirmas žodis, šovęs man į galvą - saldainis. Taip, saldžiai spalvotas ir stilingas dizainas bei ryškios spalvos iš karto patraukia dėmesį, po to suprantame, kad „iPod" yra labai malonu liesti, naudotis juo taip pat nėra labai sunku, labai lengvas ir kompaktiškas ir be abejo, labai gera muzikos kokybė. Tačiau tai dar ne viskas - galimybė žiūrėti video failus, talpinti foto nuotraukas, rašyti žinutes ir siųstis naujausią muziką ir dar nemokamai! Viskas, kiekvieno vartotojo simpatijos jau garantuotos. Pati „Apple" gaminius naudoju jau penkerius metus ir kol kas nežadu jų išmainyti į jokį kitą MP3 grotuvą, nes anot gandų, pakaitalo šiam muzikos grotuvui teks palaukti dar bent kelerius metus.

Kalbant apie kainos ir kokybės santykį, iPod`ų kainos priklauso nuo jo rūšies - kol kas jų yra trys - „Touch", „Nano" ir „Shuffle". Visų šių grotuvų kainos yra skirtingos, kaip ir funkcijos juose. Todėl kiekvienas muzikos klausytojas gali priderinti savo pomėgius prie šių grotuvų funkcijų. Video failus patogiausia žiūrėti per „iPod Touch", nes jo ekranas yra didžiausias, o sporto mėgėjams kuo puikiausiai tiks „iPod Shuffle", kuris, bendradarbiaujant su „Nike" kompanija, turi atskirą „iSport" funkciją. Kainos šių produktų „įkandamos" kiekvienam vartotojui, tačiau reikėtų kuo atidžiau išsirinkti būtent jūsų poreikius tenkinantį „Apple" produktą.

Taigi S.Džobsas mums paliko labai daug kokybiškų produktų, kurie dar ilgai karaliaus MP3 grotuvų rinkoje, nes alternatyvos būtent „iPod" grotuvams kol kas dar nėra. Šie grotuvai iš kitų išsiskiria didesniu ekranu, nei kituose muzikos grotuvuose, ryškiomis spalvomis, stilingu dizainu, didele vidine atmintimi, ličio polimerų baterija, galimybe siųstis muziką ar filmus nemokamai. Labiausiai atpažįstama kiekvieno „iPod" estetinė funkcija - „ratuko" mygtukų valdiklis. Taip pat „iPod" leidžia vartotojams sinchronizuoti grojaraštį - kiti MP3 grotuvai šios funkcijos neturi, todėl galime drąsiai bent porą metų dar mėgautis „Apple" įkūrėjo palikimu, o kai atsiras tobulesnių MP3 grotuvų - apie juos mes Jus informuosime!

Parengė Simona Raštutytė | Grotuvai.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius