2012 01 07

„Chorų karų“ reklama - „Nusivylusių namų šeimininkių“ afišos plagiatas? (nuotraukos)

Artėjant „Lietuvos talentų" pabaigai ir naujo „Chorų karų" projekto atidarymui, žiniasklaidą užliejo reklama: televizijoje ir vėl skamba chorų generolų įrašytas laidos himnas, žurnaluose mirga jų pavardės ir šypsenos, internete vis gausėja projektą reklamuojančių straipsnių ir reklaminių skydelių (vadinamųjų banerių).
/ Įkrauk reporterio nuotrauka

Artėjant „Lietuvos talentų" pabaigai ir naujo „Chorų karų" projekto atidarymui, žiniasklaidą užliejo reklama: televizijoje ir vėl skamba chorų generolų įrašytas laidos himnas, žurnaluose mirga jų pavardės ir šypsenos, internete vis gausėja projektą reklamuojančių straipsnių ir reklaminių skydelių (vadinamųjų banerių). Viename tinklapyje matomas skydelis gali itin patraukti moteriškosios lyties žiūrovių susidomėjimą - matomas vaizdelis įtartinai primena TV3 transliuojamo amerikiečių serialo „Nusivylusios namų šeimininkės" šeštojo sezono reklaminį plakatą.

Abiejose nuotraukose matome po penkias moteris (siekiant suvienodinti skaičiui, prie „Chorų karų" generolių prisijungė ir projekto vedėja Jurgita Jurkutė), stovinčias lygiai tokiame pačiame fone, tokia pačia kompozicija - vienodos netgi jų pozos (itin akį rėžia viduriniosios merginos apnuoginta koja, taip pat kitų stovėsena). Visos merginos vilki vakarinėmis sukniomis, tiesa, „Chorų karų" plakate jos raudonos, o „Nusivylusių namų šeimininkių" - žydros, tačiau tai kone vienintelis skirtumas - sutampa netgi atitinkamose vietose stovinčių merginų drabužių modeliai. Negana to, abiejuose plakatuose merginų rankose matome mūšio ginklus: lankus, kardus (tiesa, TV3 bent jau atsisakė skydo).

Kaip manote - ar tikrai tiesa, kad visos idėjos jau sukurtos, bet ne visi pinigai pasiimti? Bet netgi tokiu atveju turime pripažinti - kopijavimas tikrai gali būti ne toks akiplėšiškas ir akivaizdus. O gal projekto kūrėjai tiesiog taip užsivertė darbais, kad nebeturėjo laiko įkvėpimo pasisemti iš to, su kuo žiūrovą supažindina bent jau kitos televizijos?..

Vaida Sladkevičiūtė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?
Reklama
„Telia“ kelia priklausomybės nuo telefonų klausimą – reklama skatins sąmoningą ekranų naudojimą