-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 06 25

Jolita Stepanavičiūtė: Viešojo transporto reformos pasekmės

LR  Seimo kontrolierių įsakyme parašyta: „Seimo kontrolierius – Lietuvos Respublikos Seimo (toliau – Seimo) skiriamas valstybės pareigūnas, ginantis žmogaus teises ir laisves,...

LR  Seimo kontrolierių įsakyme parašyta: „Seimo kontrolierius – Lietuvos Respublikos Seimo (toliau – Seimo) skiriamas valstybės pareigūnas, ginantis žmogaus teises ir laisves, tiriantis pareiškėjų skundus dėl pareigūnų piktnaudžiavimo ar biurokratizmo bei siekiantis gerinti viešąjį administravimą (5 straipsnis).“ Bet kodėl dabar šiuo atveju kalbant apie viešojo transporto kardinalius pakeitimus, šis pareigūnas ignoruoja piliečius?

Akivaizdu, kad ši pertvarka sukels didelių nepatogumų, o galiausiai nepasiteisins ir pinigai bus išmesti į balą, ar merui į kišenę. Per šitiek laiko žmonės buvo pripratę prie esamu maršrutų ir pagal tai derinosi darbus, o dabar kai nebeliks daugelio maršrutų, o ir mikroautobusų, tai bus kažkas baisaus.

Kodėl nebuvo atkreiptas dėmesys į tai, kad Lentvaryje gyvenantys žmonės rinko parašus peticijai, juk tie du mikroautobusai, kurie kursavo į Lentvarį, buvo šių žmonių išsigelbėjimas, galimybė dirbti bet kuriame Vilniaus krašte ir būti ramiais, kad tikrai grįš namo. O dabar,  pašalins tuos du mikroautobusus ir duos viena autobusą, kuris nesugebės nuvežti žmonių iki labiau išvystyto viešojo transporto vietos.

38 ir 99 maršrutų mikroautobusai buvo tobuli to miestelio gyventojams, nes pirmasis važiuodavo iki Savanorių pr. (nuo šios vietos yra patogus susisiekimas), o antrasis iki stoties. Dabar bus 68  maršruto autobusas, kuris veš žmones iki Vaduvos stotelės, Vilniaus užkampio! Kur yra tas patogumas?

Pažįstu to miestelio žmonių, kurie Kirtimuose dirba iki 22 val. ir iki paskutinio autobuso Vaduvos stotelėje niekaip nespės nusigaut, tai ką tuomet jiems daryti? Miegoti darbe, stotelėse ar nebedirbti? Juk tam ir buvo sukurta peticija, renkami parašai, bet į šią žmonių nuomonę nieks taip ir neatkreipė dėmesio. O juk mūsų valdžia deda paskutinias pastangas, kad sumažintų bedarbystę, tačiau ši reforma prives prie to, kad bedarbių bus dar daugiau, nes neturės kaip nuvažiuoti arba grįžti iš darbo.

8  maršruto troleibusas yra vienintelis variantas, kaip iš Perkūnkiemio patogiai ir greitai nusigauti iki Žirmūnų, tačiau planuojamą šį maršrutą pašalinti. Toks pat likimas laukia ir 45  maršruto autobusas, kuris iš Perkūnkiemio vienintelis judėjo pro „Akropolio“ ir „Ozo“ perkybos centrus iki Saulėtekio. 47 mikroautobusas – vienintelė galimybė patogiai nusigauti iki oro uosto. Dėl šios reformos pakils bedarbystės lygis. Valdžia pati iki to prives, jei nesiims priemonių, nepradės ginti žmonių interesų, noro dirbti ir gyventi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius