Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Skaitytojo istorija: dėl kelionių agentūros kaltės vos nepavėlavau į darbą Norvegijoje!

Tahele lankstinukas
Tahele lankstinukas
Šaltinis: ikrauk.lt
0
A A

Skaitytojas Jonas Rutkauskas kreipėsi į redakciją dėl žlugusios kelionės keltu iš Rygos į Stokholmą. Žemiau pateikiame skaitytojo istoriją ir kelionių agentūros „Tahelė“ komentarą

Skaitytojas Jonas Rutkauskas kreipėsi į redakciją dėl sutrikdytos kelionės keltu iš Rygos į Stokholmą. Žemiau pateikiame skaitytojo istoriją ir kelionių agentūros „Tahelė“ komentarą

***

Jonas keliavo dirbti į Norvegiją

Keliaudami į Norvegiją darbo reikalais, kelionių agentūroje „Tahelė“ (Gedimino g. 21, Kaune) su žmona nusipirkome kelto bilietą Ryga–Stokholmas. Bilietus nusipirkome 2014 m. liepos 8 d. ir tuo pat matu rezervavome bilietus grįžimui. Kadangi kelionių agentūros agentė mums pasakė, kad stringa sistema ir dėl rezervacijos ji mums perskambins, laukėme jos skambučio. Bet nesulaukėme.

Kelionių agentūros agentė mums pasakė, kad stringa sistema ir dėl rezervacijos ji mums perskambins, laukėme jos skambučio. Bet nesulaukėme.

Nuvažiavę į Rygos uostą, prie „Tallink“ terminalo, abu su žmona buvome nemaloniai nustebinti, kad šioje agentūroje mūsų pirkti bilietai negalioja, tokių asmenų ir automobilio kelto „Romantika“ keleivių sąrašuose nėra užregistruota. Laukėme uosto terminale dvi valandas: vylėmės, gal atsiras „paskutinės minutės“ bilietų. Deja. Į agentūrą „Tahelė“ prisiskambinti nepavyko, nes buvo šeštadienis, ji nedirbo.

Nerimo valandos ir nemalonus skambutis viršininkui į Norvegiją

Labai nusivylėme tokiu agentūros nerūpestingumu. Uosto terminale laukėme dvi valandas, nerimaudami, ar gausime bilietus į keltą, ar teks važiuoti atgal į Kauną. Laukdamas papildomų bilietų ir jau beprarasdamas viltį, paskambinau savo viršininkui į Norvegiją ir papasakojau apie susiklosčiusią situaciją.

Darbdavys nebuvo itin patenkintas ir pasakė, kad galiu gauti papeikimą, jei vėluosiu sugrįžti į darbą.

Darbdavys nebuvo itin patenkintas ir pasakė, kad galiu gauti papeikimą, jei vėluosiu sugrįžti į darbą.

Taip besinervinant mus pakvietė pokalbiui „Tallink“ terminalo agentė: atsirado paskutinė vieta mašinai ir dviem keleiviams! Taip po įtemptų dviejų valandų laukimo mes nusipirkome naujus bilietus, kurie kainavo jau brangiau, nei pirkome agentūroje – 238 eurus. Atsiskaičiau norvegiška „Sparebank Ost“ kortele, nuo kurios dar nuskaičiavo 120 Norvegijos kronų.

Įdomu, kad, įsigijus naujus bilietus, iki kelto išplaukimo liko 15 min. Todėl teko kaip išprotėjusiems skubėti, labai greitai pravažiuojant pro patikras. Dėl to dar teko susidurti su keliais nesklandumais, kadangi keltas jau buvo pasiruošęs išvykti.

Už patirtus nemalonumus paprašė nuolaidų

Po nenusisekusios kelionės, jau pirmadienį, susisiekėme su agentūra „Tahelė“. Darbuotojos suprato savo klaidą, pripažino, kad tai jų kaltė, mums nurodė parašyti laišką. Tada, neva, grąžins mums pinigus už pirktus naujus bilietus. Mes norėjome susisiekti su direktore, kad už patirtus nemalonumus ir papildomus sunkumus suteiktų nuolaidą bilietams grįžimui atgal iš Švedijos.

Su direktore susisiekti buvo sunku, ji visą tą laiką atostogavo, bent jau mums taip sakė agentūros darbuotojos. Po savaitės ji susisiekė su mumis, pasakė, kad grąžins 300 eurų. Tik reikia parašyti laišką. Laiške reikėjo parašyti, kaip tiksliai viskas vyko.

Prašymas kompensuoti

Kelionių agentūros „Tahelė“ prašėme atsižvelgti į mūsų patirtus nuostolius ir kompensuoti  pirktus naujus bilietus, kurių kaina – 238 eurai, 120 NOK – kortelės nuskaitymo mokestį, mobiliojo ryšio išlaidas, skambinant agentūrai, skambučių iš Rygos į Norvegiją išlaidas.

Taip pat prašėme pateikti pasiūlymą dėl grįžimo keltu į Klaipėdą ar Rygą, Taliną.

Grąžinti 260 eurų. O kur atsiprašymas?

Taip, agentūra pinigus grąžino – bet tik už pirktus naujus bilietus, tačiau nesulaukėme jokio atsiprašymo laiške. Tiesa, grąžino 260 eurus, o ne 300... Gavome ir pasiūlymą

Kruizines keliones į Stokholmą su
Kruizines keliones į Stokholmą su "Tallink"

grįžti per Taliną (tolimiausias taškas iš prašytų). Susisiekėme su agentūra ir prašėme, kad rastų kelto bilietus į Rygą ir padarytų nors kokią nuolaidėlę dėl patirtų nemalonumų. Agentūra nesutiko, su direktore susisiekėme po savaitės su puse, po begalės skambučių į agentūrą. Tačiau po ilgo pokalbio direktorė jokio pasiūlymo nepateikė, tik padėjo ragelį.

Tai tokia mūsų patirtis su  UAB „Tahelė“. Norėčiau žmones įspėti, kad atidžiau rinktųsi kelionių agentūras, įsitikintų dėl bilietų rezervacijų ir jų galiojimų.

Ir svarbiausia – visada turėkite atliekamų pinigų, jei kartais tektų pirkti naujus bilietus.

UAB „Tahelė“ turizmo vadybininkė Diana Darčianovaitė taip pakomentavo šią situaciją:

Nuoširdžiai apgailestaujame, kad taip įvyko. Tai išties labai nemaloni situacija, ją žinome ir išsprendėme taikiai.

P. Rutkausko ir jo žmonos atsiprašėme ne kartą, tik, deja, tai padarėme telefonu, ne raštu. Atsiprašome ir už tai. Klientui buvo kompensuota viskas, ko jis prašė: 238 eurai ir 120 NOK – kortelės nuskaitymo mokestis.

P. Rutkauskas skambino ne kartą ir kalbėjo apie galimas tolimesnes išlaidas, jei nebūtų gavęs bilieto uoste. Kalbėjo apie gautą papeikimą iš darbovietės, prašė kompensuoti ir tai. Bet labai džiaugiamės, kad bilietą jis gavo ir viskas gerai baigėsi.

P. Rutkauskas buvo informuotas, kad jo bilietų rezervacija reisu Stokholmas-Talinas buvo pakeisti į Stokholmas-Ryga reisą.

Dėl rugpjūčio 30 d. bilieto grįžimui situaciją koregavo laivynas. Mes turėjome keleivių ir transporto duomenis ir laukėme, kada galėsime užsakyti bilietus. Dėl šios priežasties beveik visą liepos mėnesį rugpjūčio pardavimai buvo uždaryti. Šią informaciją laivynas paskelbė liepos 21 d. vėlai vakare. Pardavimai į Rygą buvo atidaryti liepos 28 d. popietę.

Jei tik yra galimybė, visada keičiame bilietus iš Talino uosto į mums artesnį Rygos uostą. P. Rutkauskas buvo informuotas, kad jo bilietų rezervacija reisu Stokholmas-Talinas buvo pakeisti į Stokholmas-Ryga reisą.

Negaliojantis bilietas
Negaliojantis bilietas
Naujas bilietas
Naujas bilietas
Bilietai
Bilietai

Naujienų galite įkrauti skaitytojų naujienų portale ikrauk.lt, siųsti el. paštu 15min@15min.lt arba parašyti per „Facebook“ paskyrą štai čia.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt