Esu „Omnitel“ klientė nuo 1999 metų, tačiau pranešusi jiems apie savo problemą pagalbos nesulaukiau.
Man ramybės neduoda skambučiai iš numerio 37065006710. Telefonas, kai skambina, numerio nerodo, tačiau jis matomas paėmus skambučių išklotinę.
Savatgalį šis numeris man paskambino 6 ryto, kai miegojau. Atsiliepus nieks nekalbėjo, po to buvo padėtas ragelis. Vėliau taip buvo dar dukart - skambinantis žmogus net neprisistato. Šiandien taip pat skambino, tačiau tik kartą.
Man tai primena terorizavimą. Esu niekuo prieš, kai man skambina ir siūlo paslaugas, nors savo operatoriaus keisti ir nenoriu, tačiau koks tikslas skambinti ir padėti telefono ragelį? Atrodo, kad konkurencija pasiekė visišką dugną, o dėl to kenčia vartotojai.
Ikrauk.lt kreipėsi į skaitytojos nurodytas įstaigas - „Bitę“, „Viasat“, „Teo“.
„Užtikriname, kad niekuomet net ir savo klientams, kuriuos norime informuoti apie pagerėjusias paslaugų „Bitėje” sąlygas, neskambiname savaitgaliais ar ankstų rytą”, - redakcijai sakė „Bitė“ atstovė spaudai Laura Bielskė.
Papildyta. "Skaitmeninė televizija „Viasat“ labai gerbia ir savo klientus, ir kiekvieną Lietuvos žmogų, todėl informuodami apie savo paslaugas niekuomet neskambiname nei anksti ryte, nei savaitgaliais. Visus pasiūlymus, susijusius su galimybe mėgautis kokybiška skaitmenine televizija, pateikiame darbo dienomis. Be to, informuodami apie savo paslaugas nesinaudojame straipsnyje minimu telefonu 37065006710", - patikino "Viasat" atstovas Gediminas Galkauskas.