Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Skaitytojo skundas. Klaipėdos viešojo transporto problema: atspėk, kokia bus kita stotelė (papildyta)

A.Ufartas/BFL
BFL nuotr. / A.Ufartas/BFL
Šaltinis: 15min
0
A A

Į Ikrauk.lt redakciją kreipėsi skaitytojas, susirūpinęs Klaipėdos keleiviniu transportu. „Šįkart noriu pasiskųsti ne apie tvarkaraščius ar maršrutų problemas, kaip Vilniuje, o...

Į Ikrauk.lt redakciją kreipėsi skaitytojas, susirūpinęs Klaipėdos keleiviniu transportu.

„Šįkart noriu pasiskųsti ne apie tvarkaraščius ar maršrutų problemas, kaip Vilniuje, o apie tai, kaip Klaipėdos keleivinio transporto autobusuose yra blogai sureguliuoti pranešimai apie kitas stoteles. Pavyzdžiui, „Sausio 15-osios stotelė. Kita – Turgaus stotelė.“ Šioje vietoje viskas tvarkoje. Kur problema?

Problema tokia, kad dažnai važiuojant autobusu per garsiakalbį sakoma, pavyzdžiui.: „Senamiesčio stotelė. Kita – ...“ – šioje vietoje (daugtaškių) pasigirsta visiems puikiai žinomos laidos „Reidas“ vedėjo Gintaro Vaičekausko tekstas: „Gerbiami keleiviai, jeigu turite elektroninę bilieto kortelę, prašome glausti prie skaitytuvo ir laukti garsinio signalo arba informacijos ekrane.“

Taigi nepatogumas čia tas, kad keleivis nežino kokia kita stotelė. Žinoma, jeigu važiuoja klaipėdietis, tai jis žinos kokia kita stotelė. O ką darys atvažiavęs iš kito miesto žmogus, kuris pirmą kartą važiuoja su tokiu transportu? Jis sėkmingai praleis stotelę, kurioje jam reikėjo išlipti.

Dar kita problema, kurią patyriau pats: nesenai pradėjau dirbti Klaipėdos pietinėje dalyje, ten, kur stovi kariniai laivai. Tenka važiuoti pirmiausiai su bet kokiu autobusu, kuris nuvežtų iki Sveikatos priežiūros centro (liaudiškai – trečia poliklinika), tada pereiti per gatvę ir laukti 20 autobuso, nes iki savo darbo tik tokio maršruto autobusu galiu nusigauti. Pastebėjau, kad esant netoli darbo, garsiakalbis daro savo. Skelbiama: „Senosios smiltelės stotelė. Kita – ...“ ir tada tyli garsiakalbis, nepasakoma, kokia bus kita stotelė.

Pats neseniai vos nepraleidau Žūklės stotelės, nes turėjau joje išlipti. Vos spėjau paklausti vairuotojo, kokia čia stotelė? Kreipiuosi į KKT direktorių Gintarą Neniškį – nejaugi niekaip neįmanoma sutvarkyti šios problemos? Dažnam tai gali sudaryti nemažai problemų išlipant jiems reikalingose stotelėse“ – praneša skaitytojas.

Gautas VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktoriaus Gintaro Neniškio komentaras.

Šios keleivio išvardintos problemos yra realios, mums žinomos bei sprendžiamos. Artimiausiu metu planuojame sutvarkyti stotelių neįvardinimo problemą. Per pastaruosius metus įvyko ženkli tinklo plėtra, atsirado per 60 naujų stotelių. Beje, šiuo metu yra derinamos kelios naujos galimų naujų maršrutų trasos bei galimi stotelių pavadinimai. Neapkrausime skaitytojų techninėmis detalėmis, tačiau mums tenka iš naujo pergarsinti visas stoteles, visą skelbiamą tekstą – tai yra iš viso daugiau nei 200 stotelių. Šį darbą planuojame baigti jau kitą mėnesį ir keleiviai  galės girdėti visas miesto ir priemiesčio maršrutų stoteles.

Ne taip greitai išsispręs pranešimo pertraukinėjimo problema, kadangi šiuo atveju tobulinti programinę įrangą yra sudėtingiau. Tad kol kas mes tik išretinsime informacijos skelbimus, kad mažiau būtų trikdomas stotelių skelbimas. Bet neišsprendžiamų problemų nėra, ateityje išspręsime ir šią.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt