Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Skaitytojo skundas. Leidykla „Alma littera“ nesiūlo kompensavimo už sugertuką primenančius pratybų sąsiuvinius (papildyta)

Šaltinis: 15min
0
A A

15min.lt rašė, kad į redakciją kreipęsi pradinių klasių mokinių tėvai. „Pratybų sąsiuviniai labiau primena sugertuką, o ne parkeriu rašyti tinkamą popierių. Rašant rašalas iš...

15min.lt rašė, kad į redakciją kreipęsi pradinių klasių mokinių tėvai. „Pratybų sąsiuviniai labiau primena sugertuką, o ne parkeriu rašyti tinkamą popierių. Rašant rašalas išsilieja, vaikai nervinasi“, – skundėsi jie. Pratybas išleidusi leidykla teigė žinanti problemą ir ieškanti sprendimų būdų.

Leidyklos „Alma Littera“ atstovai aiškino, kad šiemet, rūpinantis mokinių sveikata, buvo parinktas mažiau akis varginantis popierius, kurio rašalo sugeriamumo savybės buvusios geros. Tačiau jį pradėjus naudoti, paaiškėjo, kad rašalas popieriuje išsilieja, persigeria į kitą pusę.

„Šiuo metu jau spausdinamas naujas tiražas. Suprantame iškilusius rūpesčius kai kuriems moksleiviams bei mokytojams ir nuoširdžiai dėl to apgailestaujame. Dėl patirtų nepatogumų prašome kreiptis telefonu (8 37) 409 126 į leidyklą. Kiekvienas atvejis bus konkrečiai įvertintas ir pasiūlytas vartotojui tinkamiausias sprendimas“, – tikino įmonių grupės „Alma littera“ atstovė spaudai A.Dvarionienė.

Ikrauk.lt redakcija trečiadienį sulaukė šios istorijos pratęsimo. Į redakciją kreipėsi  pradinuko mama Aistė.

„Ar Jūs straipsnį „Mokinių tėvai piktinasi sugertuką primenančiais pratybų sąsiuviniais, leidykla „Alma littera“ aiškina norėjusi kaip geriau“ tik parašėte ir tuom viskas užsibaigė, ar šiek tiek giliau domėjotės šia problema ir tarkim dar sekate kaip ši įmonė nuosekliai vykdo savo pasižadėjimus?“ – klausia skaitytoja Aistė.

Tiesą sakant dabar derinam sukeitimą, – pasakoja pradinuko mama Aistė. Tačiau situacija tokia, jog pirmąsiais pratybas vaikai bebaigią užpildyti ir prasmės keisti nebelieka, bet įmonė net nesiūlo kažkokių kompensavimo mechanizmų už nepatirtus nepatogumus.

Siūliau variantą – sakau lai vaikai užpildo pirmąsias dalis (kol jie išsispręs vidines problemas dėl perspausdinimo ir nekokybiškų pratybų sukeitimo) ir grąžina užpildytas visas bet jiems keičia į gerąsias, o jau jie patys lai sprendžia ar perspręsti iš naujo, ar kažką kita daryti. Bet – nesutinka, maždaug keitimas daromas tik dėl patiriamų dabar nepatogumų, o jei jau tie nepatogumai praėjo – tai kaip ir nesvarbu.

Keistas požiūris į vartotoją. Sakyčiau su monopolininko požiūrio prieskoniu. Beje, prie grąžinimo irgi yra ką veikti  Sužiūrėti, surinkti, supakuoti. Šiuo atveju aš, pradinuko mama, savanoriškai mūsų mokykloje šiame reikale padedu, bet nemanau jog tai labai sąžiningas klaidos taisymas.

Džiugu, kad jau patys rūpinasi kurjeriu, kuris paiims iš mokyklos. Viskas būt gerai, jei jie iš kart būtų galėje viską sukeisti. Bet, deja, dėl objektyvių priežasčių tai užėmė laiko, nes reikėjo pagaminti. Bet juk vaikai nesėdės ir nelauks kol jiems sukeis pratybas. Todėl giliai įsitikinusi, jog socialiai atsakingas verslas ieškotų būdų, kaip kompensuoti sukeltus nepatogumus vartotojams, neverčiant vartotojų kreiptis į teismą. Kas teoriškai, visiems tėvams susivienijus, visai galimas variantas.“ – tikina pradinuko mama Aistė.

Ikrauk.lt redakcija susisiekė su „Alma littera“ viešųjų ryšių projektų vadove Agne Dvarioniene, gautas jos komentaras.

Kaip jau minėjome, reaguodami į  klientų pastabas ar pageidavimus, visų pirma, įvertiname  konkrečią situaciją ir atsižvelgdami į jos pobūdį, visuomet ieškome vartotojui geriausio sprendimo.

Be to, norėtume pabrėžti, jog toks pat popierius yra naudojamas pratyboms tiek kitose šalyse, tiek ir kitų Lietuvos leidyklų jau ne vienerius metus, todėl neturime jokio pagrindo manyti, kad jis yra nekokybiškas. Kita vertus, jeigu klientai pageidauja, jog įsigytos pratybos būtų pakeistos, mes tokią galimybę būtinai apsvarstome.

Taigi dar kartą galime patvirtinti, jog kiekvienas atvejis, kai vartotojas patiria nepatogumų, yra registruojamas ir iš mūsų pusės yra dedamos visos pastangas, kad tai būtų kuo skubiau ir palankiau išspręsta, todėl primename kontaktinį telefono numerį – +370 37 409126 ir iškilus klausimams, maloniai prašome kreiptis tiesiogiai į leidyklą.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt