Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Skaitytojo skundas. Telefono sąskaitą gauna vėliau, nei ją reikia apmokėti

Šaltinis: 15min
0
A A

TELE2 jau ne pirmą kartą sąskaitas apmokėjimui išsiunčia vėliau, nors pačioje sąskaitoje rašo, kad apmokėti reikia iki einamo mėnesio 25 dienos. Neturint sąskaitos, nepadarius...

TELE2 jau ne pirmą kartą sąskaitas apmokėjimui išsiunčia vėliau, nors pačioje sąskaitoje rašo, kad apmokėti reikia iki einamo mėnesio 25 dienos. Neturint sąskaitos, nepadarius apmokėjimo, nesigėdina dar ir sms žinute apie tai priminti.

Šiuo atveju sąskaita, kurią reikėjo apmokėti iki rugpjūčio 25 d. išsiųsta rugpjūčio 28 d. Nors mokėjimo suma turėjo būti 0 Lt, nes mokėjimas padarytas seniausiai internetu, vis tiek sąskaitoje nurodyta, kad reikia mokėti tam tikrą sumą.

IKRAUK.LT susisiekė su TELE2 atstovu spaudai Andriumi Baranausku, skaitytojams pateikiame jo atsakymą dėl išsakytos problemos: 

Visų pirma atsiprašome kliento už nepatogumus. Pasitaiko, kad dalis vartotojų sąskaitas gauna vėliau - taip atsitinka tuo atveju, kai sąskaitoje aptinkame klaidą ir ją ištaisome.  Klientams tai papildomai nieko nekainuoja, mokėjimas tokiais užskaitomas kitą mėnesį.

Galimos ir kitos priežastys, tarkime, siuntų tarnybos darbas. Tiksliai atsakyti galima tuo atveju, kai klientas kreipiasi į mus ir praneša apie problemą. Kreiptis galima trumpuoju numeriu 117, skambučiai juo nieko nekainuoja.

Klientams taip pat rekomenduojame rinktis tiesioginio debeto paslaugą - tokiu atveju mokėjimo suma nuo banko sąskaitos nuskaitoma automatiškai.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt