Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 07 24

Skaitytojos skundas. Paslaugos iš grupinių pirkimų portalų pigios, tačiau prastos kokybės

Ikrauk.lt redakcija gavo skundą iš skaitytojos, norinčios pasidalinti savo patirtimi apie grupinių pirkimų portalų siūlomas prekes ir paslaugas, šios paslaugos jos teigimu, yra...

Ikrauk.lt redakcija gavo skundą iš skaitytojos, norinčios pasidalinti savo patirtimi apie grupinių pirkimų portalų siūlomas prekes ir paslaugas, šios paslaugos jos teigimu, yra ne tik pigios, bet neretai ir prastos kokybės.

Neseniai grupinių pirkimų portale skaitytoja įsigijo nuolaidos kuponą, leidžiantį pasigaminti aukštos kokybės fotoknygą iš Picture Happy. „Esu mačiusi kelias šios įmonės fotoknygas, todėl pastebėjusi perpus pigesnį nuolaidos kuponą tikėjausi, kad už mažesnę kainą įsigysiu geros kokybės vestuvių fotoknygą“, - teigė moteris. Tačiau gautu rezultatu skaitytoja buvo nemaloniai nustebinta.

„Pirmą kartą pervertus knygą mačiau, kad nuotraukos nekokybiškos, veidai atrodo kaip vaškiniai, spalvos iškraipytos. Todėl Picture Happy fotoknygą palyginau su kitoje fotolaboratorijoje pagamintomis nuotraukomis. Pastebėjau esminius skirtumus: fotoknygoje vietoje pilkų atspalvių buvo atspausdinti žalsvi, balta vestuvinė suknelė nuotraukose, kuriose krito šešėlis, atrodė kaip purvina ir pan. Akivaizdus spalvų iškraipymo įrodymas buvo tai, kad vestuvių dieną dėvėti violetinės spalvos kailinukai fotoknygoje buvo mėlynos spalvos“, - pasakojo Picture Happy paslaugomis nusivylusi skaitytoja.

Moteris kreipėsi į grupinių pirkimų portalą ir registravo pretenziją dėl Picture Happy paslaugų, tačiau iš foto produktų užsakymo įmonės negavo jokio atsakymo, o paskambinus telefonu buvo pasiūlyta kreiptis į vartotojų teises.

„Labiausiai liūdna ne dėl prarastų pinigų, o todėl, kad tai buvo vienos svarbiausių dienų gyvenime – vestuvės - ir akimirkos iš jų. Manau ne vienas jau yra gavęs prastą paslaugą ar prekę pirkdamas su kuponais. Pati esu kelis kartus apgauta, bet vis vyliausi, kad daugiau taip nebus. Deja, dabar dar įtariau žiūriu į visas akcijas, nes kartais akivaizdžiai matosi, kad kaina didesnė ir net su siūloma nuolaida“, - atviravo skaitytoja.

Ikrauk.lt redakcija susiekė su Picture Happy atstovu, kuris teigė, kad prieš spausdinant reikia atkreipti dėmesį ir į pateikiamų nuotraukų kokybę ir spalvas. „Juk atspausdintos knygos lapas nešviečia taip, kaip kompiuterio monitorius, tad spalvos gali buti šiek tiek tamsesnės, sodresnės“, - patikino įmonės atstovas.

Galiausiai įmonė patvirtino, kad klientės skundas neišnagrinėtas, nes pateikta pretenzija buvo be nuotraukų. „Kad galėtume išnagrinėti pretenziją, taupydami klientų laiką, neprašome pateikti produkto, o tik nuotraukas, siekiant pamatyti kaip vizualiai jos atrodo. Priminimai pateikti nuotraukas, klientei buvo išsiųsti birželio 5, 13 ir 18 dienomis, tačiau atsakymo nesulaukėme“, - pasakojo Picture Happy įmonės atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius