Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2011 12 11

J. Smorigino spektaklyje „Kruvinos vestuvės“ sužibo nauja žvaigždė (nuotraukos)

Prikaustanti judesių harmonija ir stebinanti aistra šokiui - tai buvo galima išvysti šokio spektaklio „Kruvinos vestuvės" atnaujinimo premjeroje. Deja, nebuvo išvengta kliūčių: planuota pagrindinio vaidmens atlikėja, didele patirtimi pasigirti galinti B. Molytė-Kulikauskienė vieno iš pasirodymų metu patyrė kojos traumą, ir gydytojai laikinai jai uždraudė vaikščioti.
/ Įkrauk reporterio nuotrauka
Temos: 1 Teatras

Prikaustanti judesių harmonija ir stebinanti aistra šokiui - tai buvo galima išvysti šokio spektaklio „Kruvinos vestuvės" atnaujinimo premjeroje. Deja, nebuvo išvengta kliūčių: planuota pagrindinio vaidmens atlikėja, didele patirtimi pasigirti galinti B. Molytė-Kulikauskienė vieno iš pasirodymų metu patyrė kojos traumą, ir gydytojai laikinai jai uždraudė vaikščioti. Debiutuoti naujame vaidmenyje progą gavo baleto šokėja Aušra Krasauskaitė.

Netikėtumai pagyvino pasirodymą

Kiek prieštaringai šokių pasaulyje dėl pernelyg drastiškų ir skandalingų savo poelgių televizijoje vertinamas Jurijus Smoriginas - šio spektaklio choreografas ir libreto autorius. Su ispaniška tango aistra alsuojančiu spektakliu grįžęs į sceną režisierius dovanojo nuostabų reginį pagal A. Piazzolla, E. Mariza muziką. Stebino dar ausiai neįprasti Tango Nuevo muzikos stiliaus garsai, kuriame persipina klasikos ir argentinietiškos muzikos motyvai. Pagal temperamentingą muziką ant scenos sukosi nedidelė, keturiolikos žmonių, grupė savo kūno plastika ir nušlifuotais judesiais sugebėjusi žavėti visus susirinkusiuosius. Pagrindinio, nuotakos vaidens, atlikėja A. Krasauskaitė nei kiek nesutrikdama atliko savo vaidmenį ir džiugino akis savo jausmingumu ir kūno plastika.

Nelaimingos meilės peripetijos

Spektaklio centre - kovos dėl tikros meilės. Šokiu iliustruojama dviejų moterų kova dėl išrinktojo netikėtai pasibaigusi net keliomis mirtimis. Pusantros valandos besitęsiančioje tragedijoje buvo vaizduojama pirmoji ispanų poeto Frederiko Garsijos Lorkos tragedijų trilogijos dalis. Autoriaus kūryboje tradicija dera su modernumu, taigi buvo stengtasi išryškinti judesį ir neapkrauti vaizdo nereikalingomis detalėmis. Scenoje vyravęs minimalizmas - tik kelios svarbiausios detalės ir ribotas šviesų žaismas - padėjo didesnė dėmesį skirti siužetui.

Pirmosios meilės aukas išskiria pareigos. Nepaisydamas jausmų Leonardas veda kitą, su kuria net susilaukia vaiko. Tačiau negalėdamas suvaldyti savo emocijų, jis ryžtasi su Bride bėgti jau po jos vestuvių. Dingusieji sukelia nemenka sąmyšį, todėl netrukus būna užtinkami atsidavę aistrai, miške, šviečiant mėnulio pilnačiai. Kova tarp garbės ir aistros - neleidžia istorijai baigtis teigiamai.

Nuotr. Iš Klaipėdos valstybio muzikinio teatro archyvo

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius