-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 03 21

Kokias taisykles šiemet sulaužys „Mados infekcija”?

Vargu ar atsiras nors vienas mados gerbėjas, kuris būtų nieko negirdėjęs apie „Mados infekciją“. Tradicija jau tapęs mados festivalis šiemet dar kartą suvienys meno, mados ir dizaino mylėtojus. Nusprendėme pasidomėti, ar pavyks renginio organizatoriams 16-ą kartą nustebinti išrankiausius žiūrovus.
Diana Kuzmickaitė ir Aušra Urbanavičiūtė
Diana Kuzmickaitė ir Aušra Urbanavičiūtė / V.Morkevičiaus nuotr.

Vargu ar atsiras nors vienas mados gerbėjas, kuris būtų nieko negirdėjęs apie „Mados infekciją“. Tradicija jau tapęs mados festivalis šiemet  dar kartą suvienys meno, mados ir dizaino mylėtojus. Nusprendėme pasidomėti, ar pavyks renginio organizatoriams 16-ą kartą nustebinti išrankiausius žiūrovus.

Atskleis geriausius

Anot renginio sumanytojų ir organizatorių Renatos Mikailionytės bei Sandros Straukaitės, šiemet visi susirinkusieji išvyks taisykles laužantį renginį. „Šis renginys

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Renata Mikailionytė ir Sandra Straukaitė
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Renata Mikailionytė ir Sandra Straukaitė

stebins ne tik savo trukme, bet ir dizainerių įvairove. Savo kolekcijas pristatys ne tik dizaineriai iš Lietuvos, bet ir kūrėjai iš Vokietijos, Rusijos, Danijos bei Prancūzijos”, – atskleidė organizatorės.

Kasmet nedideliu mados spektakliu tampantis renginys šį savaitgalį atskleis, kurie Lietuvos dizaineriai yra verti tapti geriausiais, o kurie ir toliau tyliai lauks savo šlovės valandos.

Iš jaunųjų talentų kalve tapusios „Injekcijos“ į „Mados infekciją“ patekęs Dovilės Cibulskaitės ir Anos Romanovos duetas savaitgalį pasirodys pirmasis. Merginos pripažino, jog kūrėjai, kurie šiemet pateko į renginį – tikri laimingieji.

Pristačiusios savo kolekciją „PURE? 01” D. Cibulskaitė ir A. Romanova patikino, jog toliau nesustos dirbti ir ant laurų neužmigs.  

“Renginiui artėjant jaudulys tik didėja, tačiau iš proto dar neiname. Visas jėgas

Modesto Ežerskio nuotr./Dovilė Cibulskaitė
Modesto Ežerskio nuotr./Dovilė Cibulskaitė

atiduodame kolekcijai ir mėgaujamės darbu. Tai puiki erdvė dizaineriams ir galimybė pristatyti savo kūrybą bei naujas kolekcijas“, – kalbėjo jaunosios dizainerės.

Dizaineriai traukiasi

Jau ketverius metus „Mados infekcijoje“ dalyvaujančios, tačiau pastaruoju metu naujų darbų renginyje nepristatančios dizainerės Diana Kuzmickaitė ir Aušra Urbonavičiūtė atskleidė, jog renginys tapo masiniu, o iš jo pasitraukė daug profesionalių mados kūrėjų.

„Kokia motyvacija dalyvauti dizaineriui, kuris jau dirba su savo užsakovais? Realus pirkėjas nėra kviečiamas į renginį“, – neslėpė D. Kuzmickaitė.

Anot jaunosios kartos dizainerių, šiame ir panašiuose renginiuose žmonės susirenka ne į

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Diana Kuzmickaitė ir Aušra Urbanavičiūtė
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Diana Kuzmickaitė ir Aušra Urbanavičiūtė

mados kūrinius pažiūrėti, o parodyti savęs. „Jei atvirai, ateina masė neišprusiusių Lietuvos „pupyčių“ ir „pupinų“, kurie turi vieną tikslą – pakliūti į žurnalus“, – pasipiktinimo neslėpė D. Kuzmickaitė ir A. Urbonavičiūtė.

„Mados infekcijos“ organizatorių senbuve vadinama dizainerė Kristina Kruopienytė savo kolegėms nepritarė. Ji pabrėžė, jog tradicija tapęs mados renginys atveria kelią į pripažinimą ne vienam talentingam jaunuoliui.

„Šis ir panašūs renginiai skatina kurti, pažvelgti į save iš šono ir palyginti su kitais. Jauniems kūrėjams tai naudinga. Dalyvių amžiaus skirtumas taip pat padeda pasitempti. Tikriausiai „Mados infekcija“ nesulauktų tiek žiūrovų dėmesio jei pasirodytų tik pradedantys dizaineriai. Įvairovė taip pat yra labai svarbi. Juk jauni kūrėjai čia gali atrasti savo kūrybos gerbėjų. Visada sakiau ir sakysiu, jog dizaineris be kolekcijos – ne dizaineris“, – sakė mados kūrėja.

Taps mados savaite?

Žinoma mados redaktorė Agnė Skripkinaitė „Mados infekciją“ palygino su Kopenhagos mados savaite, kurioje ne kartą lankėsi gyvendama Danijoje.

„Kopenhagos mados savaitei galiu skirti tik pačius geriausius žodžius. Tai renginys,

Asmeninio archyvo nuotr./Mados redaktorė Agnė Skripkinaitė
Asmeninio archyvo nuotr./Mados redaktorė Agnė Skripkinaitė

kuris pasižymi itin gera organizacija, spaudos atstovų vertinimu bei inovatyviais sprendimais. Tačiau vienas svarbiausių šių renginių panašumų yra mada. Juk būtent dėl mados yra organizuojami tokie renginiai.  Tiesa, kaip ir Lietuvoje, į Kopenhagos mados savaitę žmonės taip pat ateina savęs parodyti. Toks reiškinys tikrai egzistuoja. Tačiau skiriasi požiūris į madą, dizainerių darbą. Lietuvoje trūksta supratimo, kas yra mada“, – kalbėjo tinklaraščio Fmag.lt redaktorė A. Skripkinaitė.

Anot pašnekovės, į viso pasaulio didžiuosiuose miestuose vykstančias mados savaites bilieto nusipirkti neįmanoma. Šių renginių tikslas – garsinti savo šalies mados kūrėjus, skleisti kultūrą, keisti požiūrį į madą bei stiprinti šalies ekonomiką. „Juk į šiuos mados renginius iš viso pasaulio suvažiuoja žiniasklaidos atstovai, o savaitei pasibaigus kalbos internete ir spaudoje netyla dar mėnesį“, – pastebėjo kaunietė.

Mados redaktorės nuomone, „Mados infekcija“ ateityje galėtų tapti Vilniaus mados savaite.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius