Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Pirmasis profesionalus lietuviškas žaidimas „Facebook“ – „Investuok į picą“

Įkrauk reporterio nuotrauka /
Šaltinis: 15min
0
A A

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus socialiniame tinkle „Facebook“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: Farmwille tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus - Facebook‘e jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą".

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus socialiniame tinkle „Facebook“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: Farmwille tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus - Facebook‘e jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą".

Iš pirmo žvilgsnio tai - tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą" buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per  Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12-18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse - tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Susipažinus su užsienio pavyzdžiais, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui - reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje". Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.

Nors „Investuok į picą" kūrėjai - UAB „Edukacinės sistemos" - yra sėkmingai išplatinę nemažai žaidimų, tai pirmasis tokio lygio projektas Facebook platformai tiek įmonės, tiek šalies mastu.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt