Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

RECENZIJA. Uždirbk daugiau, o dirbk mažiau

Įkrauk reporterio nuotrauka /
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Obuolio“ leidykla visiems, norintiems uždirbti daugiau, bet dirbti mažiau, siūlo pasisemti patirties iš Jasono Friedo ir Davido Heinemeier Hanssono. Leidykla ką tik atidavė knygą intriguojančiu pavadinimu „Nedirbk“ į skaitytojų rankas.

„Obuolio“ leidykla visiems, norintiems uždirbti daugiau, bet dirbti mažiau, siūlo pasisemti patirties iš Jasono Friedo ir Davido Heinemeier Hanssono. Leidykla ką tik atidavė knygą intriguojančiu pavadinimu „Nedirbk“ į skaitytojų rankas.

Knygos autoriai - sėkmingai visame pasaulyje veikiančios įmonės „37 signals“ kūrėjai. Knygą jie parašė ne remdamiesi populiariausiomis verslo kūrimo ir vystymo teorijomis, o remdamiesi savo pačių patirtimi. Vos tik pasirodžiusi knyga jau spėjo pasigauti epitetą „kontraversiška“. Atrodo, ką tokio, ko dar niekas negirdėjo, galima pasakyti apie verslą, ir dar prisilipdyti „kontraversiškos“ knygos autoriaus etiketę? Ogi paneigti tai, ką kiti jau yra pasakę.

Visi esame girdėję posakį „iš klaidų mokomės“. Autoriai siūlo tai pamiršti ir pradėti mokytis iš sėkmių. Didelių ir mažų įmonių vadovai sudarinėja ilgalaikius planus. Autoriai sako, kad tai tik laiko gaišimas, kaip ir taip mėgstami įmonės darbuotojų susirinkimai. Vadovai samdo darbuotojus ir kuria didžiulius atskirų sričių skyrius. Autoriai sako, kad tai tik bereikalingas bagažas, kuris trukdo įmonei sparčiai žengti į priekį ar operatyviai pakeisti kryptį. Įmonės visais įmanomais būdais taikosi prie klientų, jiems pataikauja. Autoriai siūlo įsikabinus laikytis savo pasirinktos krypties ir nebijoti šiandien prarasti vieno kliento vardan to, kad rytoj sulauktum dešimties, kuriems reikia to, ką tik tu gali pasiūyti. Įmonės analizuoja savo konkurentus. Autoriai sako, jog tai tik bereikalingas vargas, nes matydamas kitus, ne visada matai save. Įmonės didelį dėmesį skiria savireklamai. Autoriai sako, jog tai tik bereikalingas pinigų leidimas. Jie paneigia daugybę dalykų, kuriuos kaip nenuginčijamą tiesą priima verslininkai.

Tikėti jais ar iš jų juoktis, spręsti kiekvienam atskirai, tačiau negalima neatkreipti dėmesio į jų žodžius: „Mūsų kritikai nesupranta, kaip įmonė atsisakanti plėtros, susitikimų, biudžetų, direktorių tarybos, reklamos, pardavėjų ir „realiojo pasaulio“, gali klestėti. Tai jų problema, ne mūsų. Jie sako, jog reikia parduoti, kad patektum į „Fortune 500“ sąrašą [500 didžiausių JAV įmonių (knygos vertėjo pastaba)]. Velniop visa tai. Mes „Fortune 500“ sąrašo įmonėms parduodame savo produktų už 5 000 000.

Knyga parašyta itin lengvu ir paprastu stiliumi, kuris suprantamas tiek didelių įmonių vadovams ar smulkaus verslo savininkams, tiek ir žmonėms, kurie dar tik svajoja apie savo verslą. Ją autoriai skiria ir tiems, kurie niekada neplanavo būti verslininkais, tiems, kurie yra nepataisomi darboholikai, tiems, kurie nekenčia savo viršininko, tiems, kurie nori susikurti pelningos veiklos greta savo dabar turimo darbo. Autoriai kreipiasi į absoliučiai visus ir paprastais žodžiais bei įtikinamais pavyzdžiais dalinasi tuo, ką turi vertingiausia - sėkmingo verslo paslaptimis.

Komentarai
Temos recenzija
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt