-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 10 11

Skaitmeninių kūrybinių industrijų festivalis PIXEL: kodėl reklamos agentūros turėtų samdyti septynmečius?

Vilniuje vykstantis kūrybinių industrijų festivalis PIXEL kviečia visus apsilankyti renginiuose, skirtuose šiai ekonomikos šakai. Trečiadienį Vilniaus centre esančiame bare ...
Nuotraukos pavadinimas
Nuotraukos pavadinimas

Vilniuje vykstantis kūrybinių industrijų festivalis PIXEL kviečia visus apsilankyti renginiuose, skirtuose šiai ekonomikos šakai. Trečiadienį Vilniaus centre esančiame bare  filosofas Kristupas Sabolius skaitė pranešimą ir susirinkusius klausiytojus kvietė diskutuoti apie kūrybiškumą ir vaizduotę. Renginį organizatoriai pavadino „Kodėl į reklamos agentūras reiktų priimti septynmečius?“

K. Sabolius kalbėjo apie mūsų proto, loginio mąstymo trukdymą atsiskleisti vaizduotei.  Intelektas verčia mus sulėtinti sprendimo priėmimą, o to ne visada reikia – kartais vertėtų pasielgti spontaniškai ir netradiciškai. Kaip pagrindines kliūtis atsiskleisti mūsų vaizduotei filosofas įvardina racionalumą, kurį sukuria protas, ir egocentriškumą, kuris kiekvienam iš mūsų įgimtas. Tuo tarpu vaizduotė yra dinamiška ir reikalauja atmesti logišką bei kruopščiai  apgalvotą savo poreikių tenkinimą.

Savo pranešime K. Sabolius negailėjo patarimų, kaip padėti vaizduotei išsilaisvinti iš logikos ir racionalumo. Renginio dalyviai išgirdo nemažai pratimų, kuriuos galėtų atlikti, norėdami ugdyti kūrybišką mąstymą. Filosofas siųlo pamėginti mintyse nulupti obuolį, bet tai darant visiškai atsiduoti šiam vaizdiniui. Dar vienas pratimas: mintyse į vieną sujungti keturias gamtos stichijas: ugnį, vandenį, žemę ir orą. Atrodo neįmanoma? K. Sabolis tikina, kad viskas įmanoma, tik nėra labai lengva. „Jeigu degantį vandenį įsivaizduoti gali, tai įsivaizduoti jį žemėje jau sunkiau“, teigė pranešėjas. Arba galite pamėginti įsivaizduoti apvalų kvadratą. Bet koks dviejų priešybių derinimas padeda sukurti kažką trečio, ir tokie pratimai padeda lavinti vaizduotę ir kūrybiškumą.

K. Sabolio pranešimas buvo adresuojamas reklamos sričiai. Festivalio vadovė Agnė Zalauskaitė pabrėžia šio renginio išskirtinumą iš visų renginių, skiriamų reklamai: į temą, kuri nagrinėjama labai įvairiais kampais, buvo pažvelgta naujai – iš filosofinės pusės. Kalba buvo kreipiama į septynmečius – žmones, kurie dar nėra suvaržyti, kuriems niekas nesako: „tu nupiešei medį ne tokį, kos jis yra iš tikrųjų“ arba „namas, kurį nupiešei, nėra toks, kokiame mes gyvename“. Jų niekas nevaržo ir jie kuria taip, kaip nori patys. Būten iš šių žmonių mums reikėtų mokytis kurti ir naudotis savo vaizduote.

Festivalis PIXEL Vilniuje tęsis iki spalio 26d. Pirmoji jo savaitė talpino daugiausiai renginių, susijusių su informacinėmis technologijomis, antra skirta reklamai, kinui ir televizijai, trečioji – apskritai miesto ir meno santykiui. A. Zalanskaitė džiaugiasi, kad festivalis pritraukia visiškai skirtingą publiką: tame pačiame renginyje sėdi ir studentai, ir didžiausių Lietuvoje veikiančių įmonių vadovai. Renginių daug ir jie labai įvairūs, todėl kiekvienas tikrai atras tai, kas jį domina.

Kaip nepasiklysti renginių jūroje? Festivalio vadovė siūlo apmastyti temas, kurioms jums aktualios ir į renginį eiti motyvuotai, o ne šiaip sau. Jei eisite tiesiog bedę pirštu į programą ir net neskaitysite renginio aprašymo, galite nusivilti. Bet kokiu atveju, renginiai yra visiškai nemokami, reikalinga tik išankstinė registracija, todėl festivaliui dar tik įpusėjus verta nedelsti ir aplankyti renginius, kurie neabejotinai gali jums suteikti daugiau žinių ir patirties.
 

 

Akvilė Žaromskytė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius