Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Skaitmeninių kūrybinių industrijų festivalis PIXEL: kodėl reklamos agentūros turėtų samdyti septynmečius?

Nuotraukos pavadinimas
Nuotraukos pavadinimas
Šaltinis: 15min
0
A A

Vilniuje vykstantis kūrybinių industrijų festivalis PIXEL kviečia visus apsilankyti renginiuose, skirtuose šiai ekonomikos šakai. Trečiadienį Vilniaus centre esančiame bare ...

Vilniuje vykstantis kūrybinių industrijų festivalis PIXEL kviečia visus apsilankyti renginiuose, skirtuose šiai ekonomikos šakai. Trečiadienį Vilniaus centre esančiame bare  filosofas Kristupas Sabolius skaitė pranešimą ir susirinkusius klausiytojus kvietė diskutuoti apie kūrybiškumą ir vaizduotę. Renginį organizatoriai pavadino „Kodėl į reklamos agentūras reiktų priimti septynmečius?“

K. Sabolius kalbėjo apie mūsų proto, loginio mąstymo trukdymą atsiskleisti vaizduotei.  Intelektas verčia mus sulėtinti sprendimo priėmimą, o to ne visada reikia – kartais vertėtų pasielgti spontaniškai ir netradiciškai. Kaip pagrindines kliūtis atsiskleisti mūsų vaizduotei filosofas įvardina racionalumą, kurį sukuria protas, ir egocentriškumą, kuris kiekvienam iš mūsų įgimtas. Tuo tarpu vaizduotė yra dinamiška ir reikalauja atmesti logišką bei kruopščiai  apgalvotą savo poreikių tenkinimą.

Savo pranešime K. Sabolius negailėjo patarimų, kaip padėti vaizduotei išsilaisvinti iš logikos ir racionalumo. Renginio dalyviai išgirdo nemažai pratimų, kuriuos galėtų atlikti, norėdami ugdyti kūrybišką mąstymą. Filosofas siųlo pamėginti mintyse nulupti obuolį, bet tai darant visiškai atsiduoti šiam vaizdiniui. Dar vienas pratimas: mintyse į vieną sujungti keturias gamtos stichijas: ugnį, vandenį, žemę ir orą. Atrodo neįmanoma? K. Sabolis tikina, kad viskas įmanoma, tik nėra labai lengva. „Jeigu degantį vandenį įsivaizduoti gali, tai įsivaizduoti jį žemėje jau sunkiau“, teigė pranešėjas. Arba galite pamėginti įsivaizduoti apvalų kvadratą. Bet koks dviejų priešybių derinimas padeda sukurti kažką trečio, ir tokie pratimai padeda lavinti vaizduotę ir kūrybiškumą.

K. Sabolio pranešimas buvo adresuojamas reklamos sričiai. Festivalio vadovė Agnė Zalauskaitė pabrėžia šio renginio išskirtinumą iš visų renginių, skiriamų reklamai: į temą, kuri nagrinėjama labai įvairiais kampais, buvo pažvelgta naujai – iš filosofinės pusės. Kalba buvo kreipiama į septynmečius – žmones, kurie dar nėra suvaržyti, kuriems niekas nesako: „tu nupiešei medį ne tokį, kos jis yra iš tikrųjų“ arba „namas, kurį nupiešei, nėra toks, kokiame mes gyvename“. Jų niekas nevaržo ir jie kuria taip, kaip nori patys. Būten iš šių žmonių mums reikėtų mokytis kurti ir naudotis savo vaizduote.

Festivalis PIXEL Vilniuje tęsis iki spalio 26d. Pirmoji jo savaitė talpino daugiausiai renginių, susijusių su informacinėmis technologijomis, antra skirta reklamai, kinui ir televizijai, trečioji – apskritai miesto ir meno santykiui. A. Zalanskaitė džiaugiasi, kad festivalis pritraukia visiškai skirtingą publiką: tame pačiame renginyje sėdi ir studentai, ir didžiausių Lietuvoje veikiančių įmonių vadovai. Renginių daug ir jie labai įvairūs, todėl kiekvienas tikrai atras tai, kas jį domina.

Kaip nepasiklysti renginių jūroje? Festivalio vadovė siūlo apmastyti temas, kurioms jums aktualios ir į renginį eiti motyvuotai, o ne šiaip sau. Jei eisite tiesiog bedę pirštu į programą ir net neskaitysite renginio aprašymo, galite nusivilti. Bet kokiu atveju, renginiai yra visiškai nemokami, reikalinga tik išankstinė registracija, todėl festivaliui dar tik įpusėjus verta nedelsti ir aplankyti renginius, kurie neabejotinai gali jums suteikti daugiau žinių ir patirties.
 

 

Akvilė Žaromskytė

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt