Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Verslas turi būti blizgutis smegenims“ (nuotraukos)

Įkrauk reporterio nuotrauka /
Šaltinis: 15min
0
A A

Spalio 20 d. naujajame „Žalgirio" arenos amfiteatre įvyko marketingo specialistų konferencija „LiMA Day Kaunas 2011".

Spalio 20 d. naujajame „Žalgirio" arenos amfiteatre įvyko marketingo specialistų konferencija „LiMA Day Kaunas 2011". Renginio metu buvo perskaityti keturi pranešimai apie naujausias marketingo komunikacijos tendencijas, o pertraukų metu prie kavos puodelio aktyviai vyko diskusijos tarp dalyvių.

Ši konferencija Kaune vyksta jau antrus metus iš eilės ir žymi Lietuvos įmonių marketingo asociacijos Kauno skyriaus vienerių metų egzistavimą. Šiuo metu organizacija vienija apie 300 narių  visoje Lietuvoje. Pasak vienos iš LiMA narių Editos Česnavičienės, šios konferencijos tikslas buvo suburti marketingo specialistus, kurie tarpusavyje pasidalytų patirtimi bei įgytų daugiau naudingų žinių. Šiųmečiame renginyje susirinko beveik dvigubai daugiau klausytojų nei pernai – apie 180.

Pirmasis pranešėjas Tomas Ignatavičius, UAB „Net Frequency" atstovas, kalbėjo apie paieškos sistemų įtaką verslui: pateikė verslo sėkmės istorijų, papasakojo SEO bei jo naudą verslui. Šis pranešimas buvo vertinamas teigiamai dėl savo praktiškumo ir artimumo verslui.

Toliau pasisakė reklamos agentūros LOWE AGE kūrybos direktorius Andrius Verseckas. Jo prezentacija buvo viena iš įdomiausių, kurios metu buvo apžvelgti žmonių požiūriai prieš krizę ir jų pasikeitimas po jos. Pasak pranešėjo, anksčiau visi galvojo, kad gali turėti viską ir buvo laikomasi požiūrio, jog „nereikia riboti savo išlaidų, o stengtis padidinti savo pajamas". Reklama siekė pateikti spektaklį, nes manyta, kad jei žmogus tave pamils, jis ims viską pirkti. Tuo tarpu dabar laikai pasikeitė, o žmonės išmoko prisitaikyti prie sunkumų: jie ėmė gaminti maistą namuose, išmoko pasidaryti įvairių daiktų savo pačių rankomis bei ėmė taupyti pinigus, kad galėtų nusipirkti vertingesnį daiktą, o ne prisipirkti daugybę pigių niekučių. Pranešėjas įžvalgiai pastebėjo, kad vartotojai tapo gudrūs, aktyvūs bei sąmoningi, jie vis sunkiau patiki įvairiais pažadais bei madomis ir patys ieško galimybių. Tai ir yra pati žaviausia mus paveikusios krizės pusė. Taigi verslas, norėdamas pritraukti klientus, turėtų kreipti dėmesį į socialinį faktorių bei bendravimą su žmonėmis, o  vartotoją priimti kaip žmogų su visomis jo nuostatomis, nuojautomis bei nuoskaudomis.

Dideliam klausytojų nusivylimui, staiga sunegalavęs nepasirodė visų labiausiai lauktas pranešėjas Algimantas Čekuolis, kuris turėjo kalbėti apie derybų meną. Paskutinę minutę jį pakeitė Rimvydas Jasinavičius, auditorijai papasakojęs, kad žmonės gyvenime yra linkę vadovautis susiformavusiais įpročiais, veikdami automatiškai ir pasižymi polinkiu priešintis bet kokiems pokyčiams. „Jeigu žmogus nematys labai ryškios ir realios naudos, jis būtinai priešinsis", taigi verslo užduotis – suformuoti teisingus įpročius ir pateikti kuo didesnę vertę.

Paskutinioji pranešimą paskaitė VDU profesorė Auksė Balčytienė. Šis pranešimas išsiskyrė tuo, jog buvo teorinis ir priminė paskaitą universitete, tačiau ir jo metu buvo galima išgirsti įdomių įžvalgų apie Lietuvos žiniasklaidos etiką, vertybes bei galią. Pranešėja antrino anksčiau pasisakiusiems dalyviams apie tai, jog vis daugiau galios įgauna naujos ar dar neišnaudotos komunikacijos priemonės, kurios yra arčiau žmonių, specializuotos.

Apibendrinant visą konferenciją, dauguma pranešėjų sutartinai teigė, kad dabartinis verslas turi labiau orientuotis į žmogų, suteikti vartotojui daugiau vertės, patikimumo, atvirumo. Pasak Andriaus Versecko, „šiandien verslas turi būti blizgutis nebe akims, o smegenims".

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt