Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 01 29

Erzina visuomeninio transporto mėnesiniai bilietai

Tik pradėjęs važinėti visuomeniniu transportu, pradedu to gailėtis, nes neką sutaupau atsisakęs savo automobilio.
Tik pradėjęs važinėti viešuoju transportu, pradedu gailėtis, nes neką sutaupau atsisakęs savo automobilio. Man iškilo tokie klausimai: kokie veiksniai trukdo dabar turint elektroninius bilietus parduoti juos ne vienam kalendoriniam mėnesiui? Suprantu tik tiek, kad labai sunku numatyti išlaidas pusei metų į priekį, jei reikėtų branginti bilietus, bet 3 mėnesiams tai padaryti įmanoma. Žmogui, pildančiam bilietą internetu dažnai, kainuoja pirkimo administravimas, tenka mokėti bankui. Tai taupu? Arba dar kvailesnis kuriozas, likęs, matyt, nuo sovietinių laikų - kodėl perkamas bilietas galioja tik nuo 1 kalendorinio mėnesio dienos? Labai paprastas pavyzdys: per nemažus šalčius, kaip ir daug miestiečių, neužsivedu savo automobilio, tai nutiko 17-ą mėnesio dieną. Žinodamas, kad jo nebeužsivesiu, kol neatšils, nutariu į darbą važiuoti viešuoju transportu. Nusiperku elektroninio bilieto kortelę, noriu pildyti bilietą internetu, o ten matau, kad papildyti jį galiu, bet jis man pradės galioti tik nuo ateinančio mėnesio 1 dienos. Nei prie namų, nei prie darbo neturiu vietos, kur nusipirkti vienkartinių talonėlių, tad juos kaskart turiu pirkti iš vairuotojų. Tai kam kurti elektroninę sistemą, neva palengvinančią, jei ji iki galo neveiksni? Tai su kokiomis nepakeliamomis problemomis yra susiduriama, kad mėnesinis bilietas pradėtų galioti nuo tos dienos, kai jį pirkau, iki tos pačios kito mėnesio dienos? Visa likusi Europa neturi šios problemos, o Lietuvoj mes kitaip negalim... Žmonės, susiję ar atsakingi už visuomeninį transportą, mano klausimus ignoruoja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius