Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kaip įmonės prisitaiko prie šiuolaikinės rinkos sąlygų?

Įkrauk.lt nuotrauka
Įkrauk.lt reporterio nuotrauka / Įkrauk.lt nuotrauka
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Vienas svarbiausių klausimų versle yra - kaip prisitaikyti prie kintančios rinkos sąlygų ir sėkmingai joje konkuruoti. Šiandien rinka yra kaip niekad dinamiška ir interaktyvi, o...

Vienas svarbiausių klausimų versle yra - kaip prisitaikyti prie kintančios rinkos sąlygų ir sėkmingai joje konkuruoti. Šiandien rinka yra kaip niekad dinamiška ir interaktyvi, o joje veikiančios pasiūlos ir paklausos jėgos ženkliai pakitusios dėl technologijų tendencijų. Pagal TNS gallup tyrimą „Interneto naudojimas Lietuvoje", net 58,2 proc. internautų 2010 m. žiemą internetu naudojosi kasdien ir beveik 92 proc. - bent kartą į savaitę. Vidutinė naršymo internete per dieną trukmė ilgesnė nei pernai tuo pačiu laikotarpiu - ji išaugo nuo 2,7 val. iki 3 val. Tokie rodikliai yra labai palankūs įmonėms, kurių pagrindinė verslo dalis orientuota į interneto erdvę - visoms el.parduotuvėms. Viena didžiausia išaugusio interneto naudojimo priežastis - socialinių tinklų bei Facebook‘o atsiradimas. Anksčiau girdėtą posakį „Jei tavęs nėra internete - tavęs nėra niekur" dabar galime pritaikyti ir Facebook‘o mechanizmui. Facebook‘as idealiai tinka verslui plėtoti. Beveik visos didžiosios įmonės turi savo Facebook‘o profilius, kurie iš lėto tampa puikia konkurencijos priemone. Kiekviena įmonė stengiasi kuo geriau išnaudoti Facebook‘o teikiamas galimybes bei įrankius kuriant savo įvaizdį, geriausiai atspindintį įmonės tikslus bei veiklą. Vienas iš pagrindinių tokio FB naudojimo tikslų yra suburti kuo didesnę bei aktyvią paslaugos ar brando mėgėjų grupę ir taip užkariauti kuo didesnę auditoriją arba atgaivinti tikslinės auditorijos susidomėjimą įmonės produktais ir pačia įmone. Žinoma negalime lyginti Lietuvos ir Amerikos Facebook‘o rinkos, tačiau galime rasti tikrai fenomenalių faktų apie tai, kaip Lietuvos įmonės prisitaiko prie Facebook‘o ir tuom naudodamiesi kuria naujus produktus ar paslaugas.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Ikrauk.lt