-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 04 25

Lietuvių užsienio rinkoms sukurtas portalas perkopė 1 mln. vartotojų ribą

Jungtinis lietuviško kapitalo bendrovių „SIR EU" ir „Seminte" prieš pusantrų metų pradėtas vystyti mobilaus interneto portalas „MoboFree" perkopė 1 mln. registruotų vartotojų ribą. Šį rezultatą bendrovės pasiekė su minimaliomis investicijomis į reklamą.

Jungtinis lietuviško kapitalo bendrovių „SIR EU" ir „Seminte" prieš pusantrų metų pradėtas vystyti mobilaus interneto portalas „MoboFree" perkopė 1 mln. registruotų vartotojų ribą. Šį rezultatą bendrovės pasiekė su minimaliomis investicijomis į reklamą.

Tarp „MoboFree" vartotojų - Prancūzijos, Didžiosios Britanijos bei kur kas egzotiškesnių šalių, tokių kaip Meksika ar Vietnamas gyventojai. Tačiau sparčiausiai projektas auga Afrikos šalyse - Kenijoje, Ganoje ir Nigerijoje. Dėl ekonominių ir socialinių priežasčių daugiau nei 80 proc. šių šalių gyventojų internetą pasiekia tik per mobilųjį telefoną. Mobilaus interneto naudojimas Afrikos šalyse įspūdingai auga kiekvienais metais, nes būtent internetas telefone čia dažniausiai yra ir vienintelė pramoga, ir vienintelis informacijos kanalas. Plėtra Afrikoje - sąmoningai projekto vystytojų pasirinkta kryptis.

„Plačiai paplitęs mitas, kad, norint vystyti didelius šiuolaikinių technologijų projektus užsienio rinkose, reikalingos milžiniškos investicijos, yra neteisingas. „MoboFree" pavyzdys įrodė, kad sėkmės galima pasiekti ir turint 3 žmonių komandą. O tiesiogiai į reklamos pirkimą per visą laikotarpį esame investavę vos 10 tūkst. eur. Prie projekto sėkmės ženkliai prisidėjo netradicinės marketingo priemonės, drąsūs eksperimentai ir, žinoma, sunkus bei kryptingas darbas", - sako UAB „SIR EU" steigėjas ir „App Camp" vadovas Tomas Martūnas.

Prie „MoboFree" per dieną prisijungia daugiau nei 10 tūkst. naujų vartotojų, projekto lankytojai atverčia daugiau nei 10 mln. puslapių per parą. „MoboFree" puslapis socialiniame tinkle „Facebook" skaičiuoja daugiau nei 70 tūkst. fanų, kurių skaičius taip pat sparčiai auga.

Socialinis tinklas „MoboFree" vartotojams padeda susipažinti su naujais žmonėmis, susirasti antrąją pusę ir mokytis naujų dalykų neišeinant iš namų. Afrikos šalių vartotojai taip pat gali naudotis didele „MoboFree " video pamokėlių baze, kurioje randa informacijos įvairiais praktiniais klausimais (kaip apsisaugoti nuo ŽIV, kaip sukurti gerą CV) ar gali mokytis dalykų, dėstomų mokyklose (pavyzdžiui, užsienio kalbų). Nuo kitų socialinių tinklų ir pažinčių portalų „MoboFree" skiriasi tuo, kad skiria itin daug dėmesio projekto lokalizacijai, jo pritaikymui konkrečios šalies situacijai, gyventojų poreikiams ir skoniui.

„Žmonės naudojasi pažinčių svetainėmis visame pasaulyje. Tačiau lietuviai ir, pavyzdžiui, nigeriečiai pažintis virtualioje erdvėje linkę megzti visai kitokiais būdais. Tinkamai įvertinti kitame pasaulio gale gyvenančių vartotojų poreikius, vertybes, įpročius buvo vienas didžiausių iššūkių" - sakė T. Martūnas.

Projekto verslo modelis paremtas virtualių prekių ir reklamos pardavimais. Pirmąsias pajamas projektas generuoti pradėjo jau pirmaisiais veiklos mėnesiais. Šiuo metu jis jau yra peržengęs atsipirkimo ribą ir generuoja pelną.

„Artimiausiuose „MoboFree" komandos planuose - tolesnė aktyvi plėtra pasirinktose šalyse, projekto aplikacijų išmaniesiems telefonams vystymas. Mobiliojo interneto rinka - labai dinamiška, todėl nekuriame planų dešimčiai metų į priekį. Nuolat stebime vartotojų elgesį, pokyčius bei lanksčiai į juos reaguojame. Tikimės 2012 metų pabaigoje pasiekti 5 milijonų vartotojų ribą" - sako T. Martūnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius