-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 08 24

Nepriklausoma alaus degustacija buvo negailestinga didiesiems aludariams

Lietuvos tiklaraštininkų surengta nepriklausoma alaus degustacija baigėsi didžiųjų aludarių fiasko. Penktadienį Vilniuje, “Alaus namuose”, paaiškėjo, kad “Kalnapilio”, “Tauro”, “Š...
Įkrauk.lt nuotrauka
Įkrauk.lt nuotrauka / Įkrauk.lt reporterio nuotrauka
Lietuvos tiklaraštininkų surengta nepriklausoma alaus degustacija baigėsi didžiųjų aludarių fiasko. Penktadienį Vilniuje, “Alaus namuose”, paaiškėjo, kad “Kalnapilio”, “Tauro”, “Švyturio”, “Utenos” ir “Ragučio” alūs, nepriklausomų degustuotojų nuomone, savo savybėmis nusileidžia mažųjų aludarių pagamintam alui.

nterneto naujienų agentūros PNN žiniomis, degustacijoje dalyvavo aštuoni asmenys, neturintys sąsajų su jokiais aludariais. Degustuotojai buvo atrinkti atlikus patikrinimą ir įvertinus jų gebėjimus tą dieną teisingai atskirti skonius. Po patikrinimo iš oficialaus degustuotojų sąrašo buvo išbraukti 4 asmenys, liko 8. Tarp iškritusių asmenų buvo žymūs tinklaraštininkai Skirtumas ir Nuolaida.

Degustuotojai 1-5 balais vertino pasiūlyto alaus spalvą, aromatą, putą, skonį ir liekamąjį skonį. Degustuotojams buvo pasiūlyta ragauti 9 skirtingų rūšių alaus, kuris buvo patiekiamas išpilstytas į ąsočius. Kaip paaiškėjo vėliau, kontroliniais sumetimais viena alaus rūšis buvo pasiūlyta du kartus.

Susumavus rezultatus paaiškėjo, kad daugiausia balų surinko “Daujotų” ir “Gubernijos ekstra” rūšys. Prasčiausius įvertinimus gavo “Kalnapilio grand”, “Tauro ekstra” ir “Utenos” alūs.

Degustacijos rezultatai:

1-2. “Daujotai” (21,75 balo)

1-2. “Gubernijos ekstra” (21,75)

3. “Daujotai” (21,5)

4. “Vilniaus nefiltruotas” (21,0625)

5. “Rinkuškių proginis” (21,00)

6. “Ragučio fortas” (20,1875)

7. “Švyturio ekstra” (19,00)

8-9. “Kalnapilio grand” (18,875)

8-9. “Tauro ekstra” (18,875)

10. “Utenos” (16,365)

Vienas degustacijos organizatorių, tinklaraščio commonsense.lt autorius Nerius Jasinavičius pabrėžė, kad nors degustacijos rezultatai atspindi vartotojų nuomonę apie vartojamą alų, tačiau puikių alaus savybių nepakanka sukurti aludarių konkurenciniam pranašumui.

“Nors mažieji aludariai laimėjo mūšį dėl skonio, tačiau jie pralošia karą dėl klientų pinigų. Ir kol jie leis didiesiems turėti esminį konkurencinį pranašumą distribucinėje sistemoje, kol mažųjų aludarių produkcijos nebus galima lengvai (toli neieškant) nusipirkti, tol skonis tebus smagus savęs pagyrimas, nevirstantis ženkliais pardavimais ir uždirbamais pinigais”, - tinklaraštyje rašė Nerius.

Degustacija buvo filmuojama, ją stebėti galėjo visi norintys.

Tinklaraštininkai surengti degustaciją nusprendė po to, kai apsilankę pirmaujančioje “Švyturio” gamykloje Klaipėdoje sužinojo, jog didžiausia alaus gamintoja vengia “aklųjų” degustacijų ir labiau linkusi pasitikėti ekspertų vertinimais, o ne vartotojų nuomone. Šiemet kovo mėnesį “Švyturio” gamykloje lankėsi tinklaraščių commonsense.lt ir Rokiškis atstovai.

VIDEO: Nepriklausoma alaus degustacija

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius