Norėčiau išreikšti kelis priekaištus Lietuvos studentų sąjungai (LSS). Visų pirma, savo internetiniame puslapyje jie skelbia, jog Lietuvos studento pažymėjimą (LSP) pagamina per dvi savaites, tačiau aš savojo pažymėjimo laukiu jau du mėnesius. Susidaro įspūdis, kad jie laiką skaičiuoja kitaip. Taip pat jie skelbia, jei internetiniame tinklalapyje nurodyta LSP pagaminimo būsena nesikeičia 14 dienų, būtina kuo skubiau pranešti savo LSP koordinatoriui. Pranešiau kai praėjo dvi savaitės, trys, net kai mėnuo baigėsi, tačiau kaskart išgirsdavau tą patį: „Viskas vėluoja, gamintojai nesusitvarko su srautu.“ Maža to, kam reikalinga skiltis jų puslapyje „Susisiekite su mumis“, jei išsiuntus laišką joks atsakymas negaunamas? Galų gale, labai tikiuosi, kad nuėjusi trečią kartą banką neišgirsiu frazės „Atsiprašome, jūsų LSP dar neatvežė.“ Mano žiniomis, kurie daug vėliau nei aš įkėlė savo nuotraukas į LSP puslapį, jau yra atsiėmę savo pažymėjimus.
Ikrauk.lt redakcija kreipėsi į LSS atstovus norėdama gauti jų komentarą apie skaitytojos nupasakotą situaciją. „Kiekvienas atvejis yra konkretus ir plačiau pakomentuoti, kodėl, studentės teigimu, ji negavo pažymėjimo du mėnesius, galėtume tik turėdami jos duomenis. Tuomet galėtume išanalizuoti situaciją, nurodyti priežastis ir išspręsti problemą. Būtina pabrėžti, kad studentai, kurie LSP sistemoje užsiregistavo pagal visus reikalavimus ir pažymėjimus užsisakė rugpjūčio ir rugsėjo mėnesiais, juos jau atsiėmė arba vis dar gali atsiimti bankų padaliniuose. Lietuvos studenų sąjunga per rugsėjo - spalio mėnesius išdavė daugiau nei 20 000 LSP studentams. Tie studentai, kurių pažymėjimų gamyba dėl ne pagal reikalavimus įkeltų nuotraukų, neteisingai nurodytų duomenų ar kitų techninių nesklandumų vis dar negauna savo LSP, gali kreiptis tiesiogiai į Lietuvos studentų sąjungą el. paštu info@lss.lt arba tel. 8 (5) 2685330 darbo dienomis nuo 10:00-17:00 val.“, - sakė LSS atstovė Žydrūnė Domarkaitė.