-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 01 15

Organizacijos tinklavietė: kaip joje komunikuojame?

2013 sausio 16 dieną 16 val. Vilniaus universiteto Senato salėje (Universiteto g. 3, 220 auditorija) Komunikacijos fakulteto magistrantai kviečia į renginį „Organizacijos...
Renginio logotipas
Renginio logotipas

2013 sausio 16 dieną 16 val. Vilniaus universiteto Senato salėje (Universiteto g. 3, 220 auditorija) Komunikacijos fakulteto magistrantai kviečia į renginį „Organizacijos tinklavietė: ką joje komunikuojame?“, kurio metu bus pristatytas magistrantų atliktas tyrimas bei jo rezultatai. Pristatyto tyrimo rezultatų aptarime dalyvaus ir apie organizacijų komunikaciją diskutuos TEO, Publicum bei MAXIMA komunikacijos specialistai.

Keletą mėnesių VU Komunikacijos fakulteto magistrantai vykdė 46 organizacijų, dalyvaujančių iniciatyvoje „Baltoji banga“, tyrimą, kuris atskleidė, kaip įmonės, pristato save, savo veiklą ir komunikuoja interneto svetainėse. Tarp tirtų įmonių interneto svetainių – didžiausios Lietuvos telekomunikacijų, reklamos, tyrimų bendrovės, pan.

Renginio organizatoriai, atlikdami tyrimą, siekė išsiaiškinti kiek organizacijos savo interneto svetainėse komunikuoja tuos aspektus, kurie ryškinami valdant reputaciją. Tyrimui buvo pasirinktas įmonių interneto svetainių – tinklaviečių – turinio tyrimas. Organizacijų komunikacijoje buvo analizuojami tokie aspektai kaip lyderystės raiška ir įmonių socialinės atsakomybės veiklos pristatymas, organizacijų produktai ir veiklos, inovacijos.

Organizatoriai teigia, kad šiandien įmonės komunikacijai su tikslinėmis auditorijomis vis dažniau naudoja interneto svetainę – masiškiausią reprezentacijos ir visuomenės informavimo būdą. Išskiriami įvairūs internetinių svetainių privalumai: sutaupomas laikas, kaštai, gerinamas klientų aptarnavimas, leidžiantis skverbtis į naujas rinkas ir siūlyti naujas paslaugas. Pristatomame tyrime ryškinami aspektai, susiję ne tiek su interneto svetainės ir jos teikiamų galimybių tyrimu, bet su organizacijos reputacijos kūrimu.  „Technologijų amžiuje interneto svetainės tampa įmonės reputacijos dalimi, todėl negalima jos palikti „kabėti“, būtina užtikrinti nuolatinę komunikacija su tikslinėmis auditorijomis“ – pristatydami tyrimą teigia magistrantai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius