Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 03 22

Reklaminių šiukšlių prieaugis – ūkio atsigavimo pranašas?

„Džiugi“ žinia – reklaminių šiukšlių daugėja! Per 2010 metus jų atkeliavo 140 tonų daugiau nei per 2009-uosius. Gal tai šalies ūkio atsigavimo ženklas?“, – teiraujasi ikrauk.lt skaitytojas.
Įkrauk.lt nuotrauka
Įkrauk.lt nuotrauka / Įkrauk.lt reporterio nuotrauka
Temos: 1 Šiukšlės

Reklaminio šlamšto ant vienos vilniečio galvos padaugėjo iki 6,8 kg. Prieš metus suskaičiavus vilniečių gautą reklaminį šlamštą „surinkome“ 1,22 mln. kilogramų vien Vilniaus mieste. „Džiugi“ žinia – reklaminių šiukšlių daugėja! Per 2010 metus jų atkeliavo 140 tonų daugiau nei per 2009-uosius. Gal tai šalies ūkio atsigavimo ženklas, jei prieš metus jo gavome po 6,1 kg, o dabar jau po 6,8 kg?

Prisiminkime statistiką: rinkome (t.y. jas mums nešė į mūsų pašto dėžutes) reklamines šiukšles nuo 2010 kovo 1 iki 2011 kovo 1 dienos. Viniaus mieste yra apie 200 tūkst. tvarkingų gyventojų pašto dėžučių. Taigi vilniečiai per metus atrado jau 1,36 mln. kilogramų  (1360 tonų) popieriaus, kiekvienas po 6,8 kg.

Įsivaizduokit – yra tendencijos!

Ir toliau lyderiu išlieka „Rimi“ tinklas, prieš metus jam nedaug tetrūko iki 2 kg, dabar jie kirto liniją ir padovanojo 2,1 kg popieriaus – 59 reklaminius laikraštukus su akcijomis. Neatsilieka ir „Iki“ , tik jų laikraštukai mažiau sveria: 52 vnt. – 1,2 kg. Sveikinam!

Praėjusiais metais ryškūs buvo tik 2 lyderiai, o kiti išsibarstę kas sau, tuo tarpu 2010-ieji pasižymėjo stebėtinu pastovumu ir atkaklumu. „Jysk“ užbombardavo reklamą siųsdamas kas antrą savaitę, reklamos svoris sudarė 0,5 kg. Sveikiname laimėjus trečią vietą! Trys lyderiai okupavo 56 proc. viso pašto dėžučų turinio.

Ryški tendenija – vis daugiau atkeliauja nuplėšiamų maisto nuolaidų kuponėlių išklotinių: CanCan pizza, Hesburger, Charlie, Katpėdėlė, Carskoe selo, La Crepe, Čili pica ir Čili kaimas, Forto dvaras, Seklyčia, EuroPub. Kai kurie jų reklama užverčia vien todėl, kad yra šalia namų. Matyt, kitų rajonų gyventojai irgi gauna artimiausių picerijų ir kitų nebrangių kavinių pasiūlymus užkąsti su nuolaida.

Politikai (labai tikėjomės antplūdžio) nenustebino. Tiksliau nustebino pasyvumu. Apart vieno ryškaus juodųjų viešųjų ryšių „gesto“ nėra ką ir prisimint...

Taigi 2010 metų dešimtukas (mažėjančia tvarka): Rimi, Iki, Jysk, Takko, Moki-Veži, Thomas Philipps, TOPO centras, EUROvaistinė, Maxima, Deichmann, Dormeo, Pasidaryk pats, Senukai, Elektro Markt, Ogmina, Avitela, PC BIG ir kt. Išėjo visas septynioliktukas...

Jeigu 2011 metai bus geri, tai ir šiukšlių (reklaminių) nepritrūksime?!

Teksto autorius: Andrius Šilovas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius