Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 05 27

Šiandieninės e-verslo kūrimo subtilybės

Prieš kuriant savo elektroninį verslą, kai kuriems jo savininkams kyla daug klausimų. Kiek man tai kainuos? Ar turėsiu samdyti IT įmonę, o gal galiu sukurti savo e. parduotuvę pasinaudojęs šablonu?
Įkrauk.lt nuotrauka
Įkrauk.lt nuotrauka / Įkrauk.lt reporterio nuotrauka
Versle kaip ir meilėje reikia vadovautis širdimi? Prieš kuriant savo elektroninį verslą, kai kuriems jo savininkams kyla daug klausimų. Kiek man tai kainuos? Ar turėsiu samdyti IT įmonę, o gal galiu sukurti savo e. parduotuvę pasinaudojęs šablonu? Kas bus mano konkurentai ir ar pajėgsiu juos aplenkti? Ką turėčiau daryti kitaip, nei mano konkurentai, kad pritraukti daugiau klientų? Klausimų eilę galima būtų tęsti ir tęsti. Bet deja tokie klausimai kyla ne visiems. Dar mažesnė dalis verslininkų, uždavusių sau šiuos klausimus sugeba rasti racionalius ir efektyvius atsakymus. Didžioji dalis prisipažįsta, kad prieš įkurdami savo elektroninį verslą jie tiesiog vadovavosi širdimi. Verslininkų optimizmas stebina IT įmones Dažnas verslininkas, kuriantis savo elektroninį verslą, prieš kreipdamasis į IT įmonę sudaro savo reikalavimų ir poreikių sąrašą. Tačiau daugeliu atveju toks sąrašas tėra ledkalnio viršūnėlė, o visa kita, kas slepiasi giliau yra užmirštama. Dažnai neapgalvojami elementarūs dalykai, tokie kaip pačio verslo funkcijos, kokią naudą jos suteiks būsimiesiems vartotojams, kuo šis verslas skirsis nuo kitų ir kodėl klientai turėtų pirkti tam tikroje e. parduotuvėje, bei kaip bus pasiekti potencialūs pirkėjai. Per didelis optimizmas ir manymas, kad vien didelis noras ir nuojauta pagelbės sukurti sėkmingą elektroninį verslą IT įmones dažnai stebina ir sukelia šypseną. Vartotojas - antroje vietoje Kiek verslininkų kasdien apie savo siūlomas prekes ar paslaugas pamąsto, kad jos yra geriausios? Galbūt ne geriausios, bet tikrai geresnės už konkurentų. Tačiau daugelis nesusimąsto, kuo jų pristatomos prekės ar paslaugos bus išskirtinės. Šių dienų verslo variklis - originalumas. Vartotojui nersvarbu iš ko pirkti standartinę prekę, šiuo atveju pagrindinis pasirinkimo kriterijus bus kaina. Elektroniniame versle nugali tas, kuris pirmiausiai galvoja apie vartotoją. Atradus naujus kliento poreikius ir juos patenkinus galima pasiekti abipusės naudos. Taigi prieš kurdami verslą pagalvokite pirmiausią apie vartotoją, įvertinkite konkurenciją ir nusprendę ar tikrai verta - kurkite naują verslą internete.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius