Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 10 09

„Take me“ organizatoriai: pirmas blynas skanus, nors vietomis trūko cukraus ir miltų

Spalio 6-ąją Kaune įvyko pirmoji reklamos konferencija „Take me". Praėjus kelioms dienoms po jos, įvertinant pirmąjį kartą, kalbame su vienu iš konferencijos organizatorių Alvydu Opulskiu.
/ Įkrauk reporterio nuotrauka
Temos: 1 Blynai

Spalio 6-ąją Kaune įvyko pirmoji reklamos konferencija „Take me". Praėjus kelioms dienoms po jos, įvertinant pirmąjį kartą, kalbame su vienu iš konferencijos organizatorių Alvydu Opulskiu.

Kodėl ir kam kilo mintis rengti konferenciją „Take me"?

Turbūt pirma mintis kilo organizuoti konferenciją,  kai Arnoldas Rogoznyj 2009 m. pakvietė į savo renginį „Login", kur vienoje vietoje buvo susirinkę nemažai interneto tendencijomis besidominčių bendraminčių. Buvo smagu matyti visus susibėgusius į vieną vietą, todėl ši mintis niekur nedingo ir pradedant vystyti „Gykų" studiją idėja atgimė bei buvo iškeltas tikslas suorganizuoti didžiausią, bent Kaune, reklamos konferenciją.

Kodėl konferencijai pasirinktas būtent toks pavadinimas - „Take me"?

Reklamos tikslas yra priversti ar pasiūlyti žmonėms nusipirkti tam tikrą prekę arba paslaugą, todėl ir pavadinimas tūrėjo tai atspindėti.  „Take me" arba lietuviškas vertimas „paimk mane" puikiai atskleidžia iškeltą tikslą.

Konferenciją rengiate pirmą kartą. Kaip vetinate „pirmą blyną"?

Visai skanus, bet žinoma vietomis trūko ir cukraus, ir miltų.  Kaip ir prieš egzaminą, taip ir čia, trūko dar vienos dienos, kad būtume iškepę geresnį blyną. Laikas yra žudikas, todėl visada labai svarbu planuoti savo laiką. Gerai, kad dabar įgavome nemažai žinių bei patirties, todėl kitais metais pasižadame pasitaisyti ir iškelti konferenciją į aukštesnį lygmenį.

Pagal ką atrinkote pranešėjus, ieškojote konkrečių asmenybių, darėte apklausas, ką klausytojai nori matyti ar tiesiog kvietėte garsias pavardes?

Pirmiausia mes susigalvojome temą „Reklama verslo pradžiai", kuri buvo pasirinkta dėl to, kad tai pirmoji mūsu reklamos konferencija. Paskui galvojome pranešimų temas, kurios padėtų verslo pradžiai. Ir tuomet galėjome ieškoti pranešėjų, kurie geriausiai atskleistų norimą temą.

Konferencija vyksta Kaune, bet bene visi pranešėjai buvo vilniečiai. Ar Kaune nėra gerų reklamos specialistų?

O kodėl Kaune nevyksta panašių konferencijų? Atsakymas paprastas. Visos reklamos agentūros randasi Vilniuje, o jeigų žmonės nori užsiimti reklama, tai išvažiuoja į sostinę dirbti. Kaune pasilieka mažai reklamos specialistų. Net kalbant su rėmėjais, buvo sunku išprašyti rėmimo, nes pagal juos Kaune „reklamčikų" nėra ir į renginį gali nesusirinkti žmonių.

Kokiai auditorijai buvo skirta ši konferencija?

Mūsų auditorija buvo studentai, jauni ir verslūs žmonės, kuriems trūksta žinių apie reklamos gamybą bei jos įtaką verslo sėkmei.

Kiek dalyvių dalyvavo šioje konferencijoje? Kokie buvo lūkesčiai ir ar juos pateisino?

Konferencijoje dalyvavo apie 400 žmonių.  Mūsų tikslas buvo suorganizuoti didžiausią Kaune reklamos konferenciją ir supažindinti savo auditoriją su reklamos pasauliu. Nors ir buvo klaidų, bet savo lūkesčius pateisinome.

Papasakokite apie savo organizaciją, komandą. Ar kartu esate tik dėl šios konferencijos, ar rengiate ir kitokius renginius?

Esame jauna reklamos studija, kuri kuria nestandartinę reklamą. Produktams ar paslaugoms galvojame reklamines idėjas ir jas realizuojame video, plakatų ar akcijų atrakcijų forma. Daugiausiai dabar dirbame dviese, aš ir Povilas Pečkaitis, bet turime komandą, kuri visada su noru mums padeda įgyvendinti planus. Žinoma, mes ne tik kuriame reklamas, bet ir įgyvendiname savo sugalvotas idėjas ir viena iš jų buvo reklamos konferencija.

Kaip manote, ar Lietuvai ir Kaunui trūksta tokių renginių?

Manau tikrai trūksta, nes be mūsų renginio ir „Login" aš nežinau, kur dar galėčiau nuvykti ir pasiklausyti įdomių pranešimų bei sutikti vienoje vietoje tiek daug bendraminčių.

Ar rengsite „Take me" ir kitais metais? Ar tai bus išskirtinai Kauno renginys ar planuojate plėstis ir į kitus miestus?

Galvoje kuriu planus ir tarp jų tikrai yra kitų metų reklamos konferencija „Take Me". Tik ar ji vyks Kaune, tai nežinau, nes šiame mieste nėra didelių konferencijos salių, o juk norisi, kad būsimas renginys pranoktų praeitą. Žinoma, nenuleisiu rankų ir stengsiuos, kad Kaunas išliktų „Take Me" sostine.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius