Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 07 01

Vilniaus viešojo transporto pasikeitimai keleivių akimis: kai kuriems kelionės pailgėjo tris kartus, pabrango nuo 3 iki 18 litų (papildyta)

Ikrauk.lt portalas kviečia pasidalinti pirmaisiais įspūdžiais apie Vilniaus viešojo tansporto pasikeitimus. Pirmoji atsiliepusi skaitytoja teigė, kad pakeitimai kelionės į darbą...
Temos: 1 Kelionės

Ikrauk.lt portalas kviečia pasidalinti pirmaisiais įspūdžiais apie Vilniaus viešojo tansporto pasikeitimus.

Pirmoji atsiliepusi skaitytoja teigė, kad pakeitimai kelionės į darbą nesutrikdė, tačiau ateinančio rudens ji bijo: „Į darbą važiavau iš Naujininkų į Žvėryną, ilgiau neužtrukau, nes iš namų išvažiavau 7:05 val., kamščių tuo metu dar nebuvo. Pats keisčiausias dalykas, tai Švitrigailos gatvės padalijimas į dvi dalis – viešam transportui ir automobiliams. Važiavau kaip priklauso, bet pirma  transporto juosta važiavo tikrai daug automobilių. Manau, kad taip ir bus, ta juosta juk tuščia, nuo Naujininkų iki Tauro kalno pabaigos nepravažiavo nei vienas autobusas ar troleibusas. Vasarą važiuojant Švitrigailos g. galima prisilaikyti juostų padalijimo, tačiau bijau rudens.“

Kitas, viešuoju transportu besinaudojantis skaitytojas piktinosi: „Siaubas, išvažiavau iš namų 7:00, į darbą važiavau 45 minutes, nes Kalvarijų gatvėje vietoje dviejų juostų yra tik viena. Anksčiau kelionė trukdavo 15min.“

Nepasitenkinimą reiškė ir kiti skaitytojai: „Kaip sekėsi keliauti? Labai prastai – vietoje pusės valandos – sugaišau valandą.“

„Šįryt Kalvarijų g. buvo didelis kamštis. Į darbą (dirbu Helios city) teko kviesti taksi ir vykti Geležinio Vilko g. Vietoje įprastų 3 Lt, kelionė kainavo 18 Lt. Kelionė ryte mikroautobusu trukdavo daugiausiai 15 min., o dabar...“.

O štai, ką skaitytojai mano apie greituosius maršrutus:

„Sekėsi puikiai, įsėdau į 6G ir per 20 min buvau darbe, super!“ 

„2G autobusas, vadinamas greituoju, šiandien važiavo, kaip ir paprastas autobusas: nuo Viršuliškių iki Giraitės žiedo, nei greičiau, nei lėčiau, nes ne visur yra “A„ juostos, tai stovi kamštyje lygiai taip pat.“

„Pirmas dalykas, kuris matosi – atimtos juostos iš normalių transporto priemonių. Antras – stotelėse, kuriose nestoja greitieji autobusai, matai tik užrašą, jog čia pravažiuoja kažkoks greitasis autobusas, bet nei, koks jo maršrutas, nei kaip dažnai važiuoja, nei išvis iki kokios stotelės reiktų važiuoti, kad į jį būtų galima įsėsti – sužinoti negalima.“

Kaip visada atsirado skaitytojų, nestokojančių humoro jausmo ir prisiminusių Vilniaus miesto savivaldybės mero bandymus viešąjį transportą padaryti patogesnį ir modernesnį:

„Labai noriu pamatyt veikiančią švieslentę. Gal kas matė? Parašykit kur – važiuoju pažiūrėt.“

„Pirmą kartą teko pasinaudoti el. bilietu, nes iki šiol daug metų važiuodavau tik su 062 maršruto autobusu arba mikroautobusais. Pirma, važiavau 15 min. ilgiau, antra – geltonas komposteris suveikė gal tik iš 4 karto, bet taip ir nesupratau, ar aš turiu tą bilietą apmokėtą, nes ekrane visiškai nieko nesimato. Ir tokia beabejojanti buvau ne viena. Apie kamščius nieko negaliu pasakyt, nes važiavau gerokai vėliau, kada pagrindinė važiuojančių masė jau buvo pravažiavusi.“ 

Papildyta 13:30 val. Ikrauk.lt skaitytojų atsiliepimai vis netyla. Nuomonės prieštaringos:

„Šiuo metu važiuodamas greituoju autobusu verdu iš pykčio. 5G maršrutas vėluoja 5 minutes, taip vilnietiškai. Kelionė man pabrango litu, bei pailgėjo beveik dvigubai, reikia persėsti.“

„Mano kelionė į darbą  iš Lazdynų iki Saulėtekio buvo labai gera. Išvykau iš Ryto stotelės 6:57 val., o Gedimino technikos universiteto stotelėje buvau 7:30 val.  T. Narbuto stotelėje persėdau į 4G autobusą. Puiku. Greita ir patogu.

„Nesamonė! Persikrausčiau gyventi į Pilaitę, norint nuvykti į reikalingą vietą, 75 nr. pažymėto autobuso laukdavau valandą, o su 47 nr. autobusu bent jau tiesiai iki centro nuvažiuodavau. Dabar 75 autobuso maršruto laikas pasikeitė (21:00 val. – išeiginėmis dienomis yra paskutinis), o 47 maršruto autobusų iš viso nebėra. Nors yra 4G maršruto autobusai, tačiau niekas su jais nevažinėja, kadangi nebevažiuoja ten, kur reikia!“

Papildyta 19:10 val. Tie, kurie nespėjo kelionės įvertinti važiuodami pirmyn, įspūdžiais apie kelionę viešuoju transportu pasidalino sugrįžę į namus:

„Važinėju į darbą kasdien iš Pilaitės. Šiandien teko išbandyti 4G maršruto autobusą bei įveikti du persėdimus – Europos aikštės ir Žaliojo tilto stotelėse. Laukti nereikėjo, bet  kelionės laikas nesutrumpėjo. Iš darbo grįžtant laukė vienas persėdimas. Kito varianto nėra. Persėdimai, kai vasara ir gražus oras – visai nieko, bet kas bus rudenį ir žiemą? Manau, kad padaryta kvailystė panaikinant “Pilaitės autobuso„ sustojimą Panoramos stotelėje.“

ikrauk.lt skaitytojus labiausiai papiktino tam tikrų maršrutų panaikinimas:

„Anksčiau į darba važiuodavau  11 arba 100 nr. pažymėtais maršrutiniais taksi, kartais 11 ar 6 nr. troleibusais. Šį rytą iš keturių galimų variantų – liko vienas – su 6 troleibusu vykti tiesiai per aplinkui. 15 min. kelionė pailgėjo iki 35 min. Netekau galimybės rinktis: ar greitą ir patogų mikroautobusą už 3 Lt ar lėtą ir perpildytą troleibusą (važiuojantį tik, kas 25 min.) už 3,5 Lt. Mano akimis, ši reforma atima iš vilniečių svarbiausią teisę – teisę rinktis.“

O daugeliui ši transporto reforma sukėlė klausimų:

„Kas darysis nuo rugpjūčio vidurio ir tęsis iki kitos vasaros,  kai suvažiuos visi studentai ir visi grįš iš atostogų? Bus katastrofa.  Gyvenu  Olandų g., tai kamščiai nesibaigia niekada, nors ir vasaros vidurys.  Nupaišė autobusų juostą, bet niekas jos nepaiso.“

Kaip Jums sekėsi pirmadienį vykti iš taško A į tašką B? Galbūt greičiau atvažiavote į darbą? O gal teko persėsti, nors anksčiau džiaugdavotės tiesioginiu marštutu? Pasidalinkite savo įspūdžiais ir perspėjimais kitiems vilniečiams su Įkrauk.lt – savo džiaugsmus ir vargus siųskite el.paštu ikrauk@15min.lt

 

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Reklama
Šiaulių banko grupės valdomi pensijų fondai į daugiabučių renovaciją investuoja dar 7,5 mln. eurų
Užsisakykite 15min naujienlaiškius