Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2012 03 28

Vilniečio pašto dėžutėje per metus atsiranda daugiau nei 6 kg reklaminių šiukšlių

Per 2009 metus vienai vilniečio pašto dėžiutei teko 6,1 kg reklaminių šiukšlių, 2010 metais - jau 6,8 kg, o štai 2011-aisiais grįžome prie krizinio laikotarpio apimčių – 6,2 kg.
/ Įkrauk reporterio nuotrauka
Temos: 1 Šiukšlės

Per 2009 metus vienai vilniečio pašto dėžiutei teko 6,1 kg reklaminių šiukšlių, 2010 metais - jau  6,8 kg, o štai 2011-aisiais grįžome prie krizinio laikotarpio apimčių – 6,2 kg.

Vilniuje yra kiek daugiau kaip 200 tūkst. pašto dėžučių. Vadinasi viso į pašto dėžutes sostinėje per metus buvo įmesta 1240 tonų reklaminių „šiukšlių”.

Jau trečius metus iš eilės renku reklamos šiukšles, nuo vieno pavasario iki kito. Kiekvienais metais kovo pradžioje pasveriu ir suskirstau. Mūsų laiptinėje šalia pašto dėžučių puikuojasi net dvi šiukšlių dėžės, kur nusėda daugybe skrajučių – trumpas jų kelias nuo pašto dėžutės. Tačiau ne smulkios skrajutės ir reklaminiai lapeliai sudaro daugumą.

Šį kartą liūto dalis teko Iki ir Rimi laikraštukams. Kartu paėmus, Iki ir Rimi laikraštukų svoris sudarė 3,3 kg, iš kurių 2,2 kg – Iki ir 1,1 – Rimi. Išvada – Iki suaktyvėjo, Rimi – dvigubai sumažėjo lyginant su praeitu periodu. Pastebėsiu, jog šalia mano namų yra Maxima, netoli – Iki ir Norfa.

Toliau rikiuojasi Maxima, Eurovaistinė, Prisma, Thomas Philips, Moki veži ir Topocentras. Tačiau jų kiekiai tokie kuklūs, kad neišeina ir pasverti.

Kalbant apie intensyvumą ir atkaklumą – Iki atsiųsdavo po laikraštuką kiekvieną mielą savaitę, taigi per metus susikaupė 51 vnt.; Rimi – toks įspūdis, kad jie siunčia kas dešimt dienų – metinis laimikis – 38 vnt. O Maxima mus pamiršo - teatsiuntė 7.

Dar vienas pokytis – nustojo „dalinti” maisto kuponėlius. O juk praeitais metais jų gaudavom daugybę. Nepasiteisino? Ar žmonės vėl pradėjo lankytis kavinėse ir be kuponėlių cepelinams ir picoms – prieš metus buvome užversti „CanCan pizza“, „Hesburger“, „Charlie“, „Kadpėdėlė“, „Carskoe selo“, „La Crepe“, „Čili pica“ ir „Čili kaimas“, „Forto dvaras“, „Selyčia EuroPub“. O dabar – beveik nei vieno…

Šie metai – rinkimų metai, įdomu, su kiek tonų popieriaus mus atakuos potencialūs seimūnai? Tiesa, šiais metais ant kai kurių kaimynų pašto dėžučių atsirado lipdukai „reklama nepageidaujama”.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius