-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Perspektyviausi studentai varžosi dėl „Jaunojo dizainerio prizo“

Penktadienį Vilniaus dailės akademijos (VDA) ekspozicijų salėje „Titanikas“ atidaryta kasmetinio konkurso „Jaunojo dizainerio prizas 2013“ laureatų paroda. Joje eksponuojama 15 geriausių studentų sukurtų produkto/industrinio, grafinio/komunikacijos ir mados dizaino darbų, pretenduojančių į pagrindinį prizą kiekvienoje iš šių kategorijų.
„Jaunojo dizainerio prizo 2013“ paroda
„Jaunojo dizainerio prizo 2013“ paroda / Tomo Kapočiaus nuotr.

Jau trečią kartą rengiamo konkurso parodoje bus pristatoma 15 darbų – po 6 produkto/industrinio ir grafinio/komunikacijos dizaino bei 3 mados. Juos iš 75 pateiktų atrinko komisija, kurią šiemet sudarė mados dizainerės Jolanta Rimkutė ir Gabrielė Januškevičiūtė, grafikos dizaineriai Laura Tulaitė ir Algirdas Orantas, produkto dizaineris Julius Bučelis ir architektas, interjero kūrėjas Eivaras Rastauskas.

Pasak konkursą organizuojančio VDA Dizaino inovacijų centro (DIC) vadovo Mariaus Urbanavičiaus, konkursui pateikiamų darbų kokybė kasmet gerėja, daugelis darbų yra realūs prototipai, kuriuos galima lengvai komercializuoti. „Maloniai nustebino grafinio dizaino darbų branda, labai techniškos pramoninio dizaino koncepcijos, technologijų panaudojimas rūbų dizaine. Matosi, kad studentai turi gerą techninę bazę ir yra gerai įvaldę darbo technologijas“, – sako grafikos dizaineris Algirdas Orantas.

„Jaunojo dizainerio prizo 2013” paroda veiks iki rugpjūčio 3 d. Konkurso apdovanojimai, kurių metu paaiškės kiekvienos kategorijos pagrindinio prizo laimėtojas, vyks liepos 5 d.

Laimėtojų laukia 4000 Lt piniginiai prizai, įsteigti su rėmėjų – Švietimo ir mokslo ministerijos, Kultūros rėmimo fondo ir bendrovės TEO – pagalba.

Konkursą „Jaunojo dizainerio prizas“ VDA Dizaino inovacijų centras rengia nuo 2011 m. Jo tikslas – išskirti ir apdovanoti ryškiausius ir didžiausią potencialą demonstruojančius jaunosios kartos dizainerius, taip skatinant jų konkurenciją ir tobulėjimą; pristatyti jų darbus verslo, pramonės atstovams bei plačiajai visuomenei, suteikiant postūmį laimėtojų profesinei karjerai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius