Dabar populiaru
Publikuota: 2019 lapkričio 22d. 11:55

„Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ išsirinko vieną iš pagrindinių rėmėjų

Kaunas 2022 ir „Švyturio-Utenos alus“ partnerystės pasirašymo ceremonija
Mariaus Vizbaro / 15min nuotr. / Kaunas 2022 ir „Švyturio-Utenos alus“ partnerystės pasirašymo ceremonija

Vienas svarbiausių Lietuvos ir Kauno laukiančių kultūrinių įvykių – miesto ir Kauno rajono tapimas Europos kultūros sostine. Jau dabar mieste gausu su šiuo įvykiu susijusių veiklų, o penktadienį oficialiai patvirtinta, kad vienu pagrindinių „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ rėmėju tapo bendrovė „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA).

Kaip prieš sutarties pasirašymą sakė „Kaunas 2022“ vadovė Virginija Vitkienė, tai – pirmoji didžioji paramos sutartis.

„Europos kultūros sostinės programa iš viso, iki 2022 metų pabaigos, kainuos apie 20 milijonų eurų. Kad ji būtų sėkminga, nors du milijonus eurų reikia surinkti iš privataus sektoriaus.

Tai projektas, kuris gali atnešti verslui didžiausią matomumą ir grąžą, o pagrindiniai rėmėjai turi didžiulę pridėtinę vertę kaip socialinis partneris, kaip atsakingas verslas. Mūsų programa orientuota į bendruomeniškumą, į emocinį pokytį, į miesto ir rajono žmonių pasididžiavimą savo aplinka“, – kalbėjo V.Vitkienė.

Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./Kaunas 2022 ir „Švyturio-Utenos alus“ partnerystės pasirašymo ceremonija
Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./Kaunas 2022 ir „Švyturio-Utenos alus“ partnerystės pasirašymo ceremonija

Kad Kauno tapimas Europos kultūrine sostine – itin reikšmingas renginys tiek miestui, tiek visai šaliai įsitikinęs ir ŠUA bei „Carlsberg“ Baltijos šalyse vadovas Rolandas Viršilas.

„Galime tik džiaugtis, kad turime galimybę prisidėti prie šio didelio, įdomaus ir svarbaus proceso. Jau dabar organizatorių komandos nuveikti darbai liudija, kad dideli užmojai čia puikiai dera su gebėjimu juos įgyvendinti. Tapę pagrindiniu rėmėju, tikimės būti ir projekto švyturiu, kuris dar labiau sustiprins ir paskatins „Kaunas 2022“ projekto lyderystę“, – teigia R.Viršilas, kurio vadovaujama įmonė taip pat yra didysis MO muziejaus rėmėjas, o Klaipėdoje kasmet teikia „Klaipėdos švyturio ateities“ stipendiją.

R.Viršilo teigimu, įmonės, kaip pagrindinio rėmėjo vaidmuo, neapsiribos tik finansine parama, bendrovė taps aktyviu projekto partneriu, puoselėjančiu Lietuvoje dar kiek neįprastą barų – kultūros ambasadų koncepciją.

Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./Kaunas 2022 ir „Švyturio-Utenos alus“ partnerystės pasirašymo ceremonija
Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./Kaunas 2022 ir „Švyturio-Utenos alus“ partnerystės pasirašymo ceremonija

„Būdami pagrindiniu „Kaunas 2022“ rėmėju ir partneriu, planuojame dalį projekto renginių perkelti į mūsų produkcija prekiaujančius Kauno barus.

Tokiu būdu siekiame, kad barai taptų savotiškomis miesto, gatvės kultūros ambasadomis, kurios būtų ne tik patraukli erdvė susiburti bendraminčiams, bet ir jose gimtų bei skleistųsi kultūrinės idėjos visiems priimtina, suprantama kalba“, – teigė R.Viršilas.

Pasirašydamas sutartį R.Viršilas kauniečiams linkėjo įvairiapusių renginių, kurie tiktų visoms grupėms žmonių.

Nors Kaunas ir Kauno rajonas Europos kultūros sostine taps dar tik 2022 m., tačiau jau dabar projekto „Kaunas 2022“ veikla įgavo didelį pagreitį: vien pernai įgyvendinta 350 įvairiausių veiklų.

„Ne mažesniu tempu žygiuosime iki pat 2022 m. Tad turime daug darbo, o kiekvienas rėmėjas mums tampa papildoma paspirtimi įgyvendinat šį didelį Kaunui, Kauno rajonui ir visai Lietuvai svarbų projektą. „Kaunas 2022“ galima vadinti savotišku pokyčio kultūriniu judėjimu. Todėl partnerystės čia labai svarbios. Apskritai verslo mecenatystės pavyzdžių mūsų šalyje dar mažoka, tačiau jų vis daugėja – norėtume paskatinti daugiau tokių gražių bei tvarių verslo ir kultūros partnerysčių, kokios užsimezga čia, Kaune“, – sakė V.Vitkienė.

Sutarties pasirašymo metu pristatytas ir naujasis ženklas „Kaunas 2022. Švyturys“.

2022 m., kai Kaunas ir Kauno rajonas oficialiai taps Europos kultūros ambasadoriais šalyje, planuojami 52 tarptautiniai renginiai, t. y. kiekvieną savaitgalį – po svarbų kultūrinį įvykį.

Didžiausi iš jų bus atidarymo (sausio 20–22 d.), sezono vidurio (gegužės 20–21 d.) ir uždarymo renginiai (lapkričio 25–27 d.), kuriuose tikimasi sulaukti apie 150 tūkst. dalyvių iš visos Europos.

Pasak organizatorių, ne mažiau įtraukiančių kultūrinių renginių galima tikėtis ir kitąmet. 2020-aisiais kauniečiai ir miesto svečiai kviečiami dalyvauti Tarptautinėje laimės dienoje (kovo 20 d.), Europos kultūros sostinės forume (gegužės 21–22 d.), Tarptautinėje jaunimo vasaros stovykloje (liepos 5–12 d.), „ConTempo“ scenos menų festivalyje (rugpjūčio 17–23 d.), „Fluxus“ festivalyje ir kopime į Parodos kalną (rugsėjį), Istorijų festivalyje (spalio 8–11 d.), Dizaino festivalyje (spalį) ir kiti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Interviu

Ypatingos

02:14
08:43

Metas rinktis

Atradimai virtuvėje

Esports namai

URBAN˙/