„Šio konkurso tikslas – sukurti „Kaunas 2022“ logotipą ir vizualinį identitetą didžiausiam kultūros projektui Europoje, per kurį komunikuosime Kauną kaip visos Europos kultūros sostinę daugiau nei penkerius metus. Kadangi šis projektas apima labai daug skirtingų programų ir su jomis susijusių projektų, o jo komunikacija vyks tiek Lietuvos, tiek tarptautiniu mastu, todėl logotipo kūrimo sąlygose prašome daug lankstumo ir kūrybiškumo.
Labai tikimės, kad šiame konkurse dalyvausiantys profesionalai atvyks į išsamų mūsų visos programos ir tikslų pristatymą rugpjūčio 10 d. (ketvirtadienį), 13 val., Kauno kultūros centre „Tautos namai“, – teigia Ana Čižauskienė, kuruojanti šį projektą.
Miesto titulai, tokie kaip Europos kultūros sostinė, labia stipriai prisideda prie viso miesto įvaizdžio. Stiprus ir įtaigus vizualinis identitetas suteikia tiek projektui, tiek visam miestui pranašumo.
Pasak konkurso rengėjų, vizualiniam „Kaunas 2022“ identitetui ir logotipui sukurti iškelti tokie kriterijai kaip originalumas, išskirtinumas, suprantamumas tiek Lietuvos, tiek tarptautiniame kontekste, įsimintinumas – originalus ir nekeliantis asociacijų su kitų Europos kultūros sostinių-miestų naudojamais logotipais.
Pabrėžiama, kad logotipe kaip pagrindinio akcento nenaudoti miesto heraldikos;
Taip pat turi būti puikiai atliktas logotipo komponavimo su šūkiu sprendimas lietuvių ir anglų kalbomis, atlikimo profesionalumas, kūrybiškumas ir meniškumas.
Daugiau informacijos galima rasti „Kaunas 2022“ internetiniame puslapyje.
Rugpjūčio 10 d. (ketvirtadienį), 13 val., Kauno kultūros centre „Tautos namai“ (Vytauto pr. 79, Kaunas), I aukšto salėje įvyks konkurso pristatymo renginys, kuriame „Kaunas 2022“ programos organizatoriai atsakys į konkurso dalyvių klausimus.
Norintys dalyvauti renginyje, turi apie tai pranešti el. paštu.