Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pristatytas „Kaunas 2022“ logotipas: savo darbus siūlė ir kūrėjai iš Brazilijos

Šiandien Kaune „Knygų ministerijoje“ pristatytas projekto „Kaunas 2022“ logotipas. Jį komisija rinkosi iš 15 pateiktų variantų, tarp jų – darbai iš Lietuvos, Estijos, Latvijos, Brazilijos.
„Kaunas – Europos kultūros sostinė“ logotipo pristatymas
„Kaunas – Europos kultūros sostinė“ logotipo pristatymas / Aliaus Koroliovo/15min nuotr.

Logotipo ir vizualinio identiteto konkurso nugalėtojais tapo Rokas Sutkaitis ir Julius Seniūnas. Antroji vieta atiteko UAB „Rosencrantz & Guildenstern“ ir „Fernanda Salles“, trečioji – „McCann Vilnius“.

Konkurso nugalėtojų logotipas, anot komisijos narių, sužavėjo savo daugiasluoksniškumu, aiškumu ir paprastumu.

Naujame „Kaunas 2022“ logotipe iš pirmo žvilgsnio vaizduojama K raidė, tačiau, kaip 15min sakė projekto „Kaunas 2022“ meno vadovė Virginija Vitkienė, jame yra kur kas daugiau.

Visų pirma tai yra forma, kurią kiekvienas gali užpildyti savaip. Be to, viena „Kaunas 2022“ dalis yra šiuolaikinės legendos kūrimas, ir logotipe galima matyti mistinį žvėrį.

„Tai ne tik raidė, tai – ir dviejų upių santaka, geografinė forma, tai – dvi kryptys pirmyn. Labai puikiai išanalizuota ir perteikta, labai daug lygių. Taip, šiuo atveju galima sakyti, kad genialumas buvo paprastume.

Tai forma, kuri gali tapti ir papuošalu, kuri neonine šviesa gali šviesti skirtingose miesto vietose“, – komplimentų logotipui negailėjo V.Vitkienė.

Komisijos pirmininkas Peter Bilak išskyrė laimėjusio pasiūlymo interaktyvumą.

„Laimėjusio pasiūlymo dizainas labai paprastas ir minimalus, tačiau idėjine prasme gan sudėtingas, paliekantis bendruomenei interaktyvumo galimybę. Kiekvienas norintis galės papildyti logotipą individualia interpretacija ir taip suteikti jam naujų prasmių“, – sakė pirmininkas.

Pasak V.Vitkienės, pats darbų vertinimo procesas buvo labai įdomus, o komisijos nuomonė išsiskyrė dėl pirmosios ir antrosios vietos.

„Tačiau vėliau, susumavus balsus, atotrūkis pasirodė gana ryškus“, – sakė V.Vitkienė.

Konkursas sukurti logotipą, pasak komisijos narių, nebuvo lengvas, mat reikėjo išpildyti nemažai sąlygų, o pats projektas jungia kelias skirtingas platformas.

Dalyvių buvo prašoma, kad konkursinių pasiūlymų idėjos atsispirtų nuo „Kaunas – Europos kultūros sostinės“ programos misijos ir vertybių.

Keturis mėnesius trukusiame konkurse, kuris baigėsi lapkričio 3 d., dalyvavo menininkai, grafikos dizaineriai, kūrybos ir komunikacijos profesionalų agentūros iš Lietuvos ir viso pasaulio, o dalyvių pateiktus pasiūlymus vertino tarptautinė 9 ekspertų komisija, kurią sudarė Peteris Bilakas (Nyderlandai), Willas Rustas (Jungtinė karalystė), Fionas Dobbinas (Latvija), Gintaras Šeputis, Marius Dirgėla, Viktoras Bachmetjevas, Jūratė Tutlytė, Virginija Vitkienė ir Rytis Zemkauskas (Lietuva).

Konkurso laimėtojai galės džiaugtis ne tik jų sukurtam vizualiniam identitetui suteikta galimybe reprezentuoti projektą, bet ir piniginiu 9900 eurų atlygiu.

Kaunas Europos kultūros sostine taps 2022 metais, tačiau įvairūs pasiruošiamieji darbai, projektai ir renginiai jau prasidėjo. Į įvairias projekto veiklas jungiasi ne tik Kauno miestas, tačiau ir Kauno rajonas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius