Kvinslando turizmo reklamos kampanija „Geriausias darbas pasaulyje" , kurią šią žiemą plačiai aprašė Lietuvos žiniasklaida, iškovojo net du „Grand Prix“ – tiesioginės rinkodaros ir viešųjų ryšių kategorijose. Kampaniją sukūrė Australijos reklamos agentūra „Cumminsnitro Brisbane" ir siūlydama svajonių darbą egzotiškoje saloje sulaukė 34 684 aplikantų bei nemokamos reklamos spaudoje už 100 milijonų JAV dolerių.
Pardavimo skatinimo kategorijoje „Grand Prix“ atiteko reklamos agentūros „Beacon Communications" kampanijai „Yubari", kuri padėjo į bankrutuojantį Japonijos miestą Jubarį pritraukti 10 procentų daugiau turistų ir 31 milijoną JAV dolerių miesto skolai padengti.
„Kanų liūtų" festivaliui buvo pateiktos 22 652 reklamos iš 86 valstybių, iš jų – keturi lietuvių darbai. Spaudos kategorijoje – agentūros „Milk“ darbas „Torn nipple“ ir „Adell Taivas Ogilvy“ „Jaunimo linijos“ reklama „Balls and heart“. Viešųjų ryšių kategorijoje varžėsi du agentūros „Andriuškevičiūtė, Kuras ir partneriai“ darbai. Deja, nė viena lietuvių reklama į nominantų sąrašą nepateko.
Interneto sprendimų agentūros „Gaumina“ atstovai Goda Januškevičiūtė ir Rokas Grigaliūnas, laimėję „15 min“ organizuotą konkursą, rytoj dalyvaus „Young Lions“ konkurse interneto reklamos (Cyber) kategorijoje. Jie varžysis su deleguotomis komandomis iš 29 valstybių ir per 12 valandų turės sukurti reklamą labdaros ar kitai ne pelno siekiančiai organizacijai.
Lietuva „Kanų liūtų“ festivalyje kol kas yra laimėjusi tik vieną apdovanojimą – sidabrą medijos kategorijoje 2007 metais. Tai buvo EMP reklamos kampanija, kurią sukūrė „Astos dizainas McCann Erickson“.
Per likusias penkias festivalio dienas bus apdovanotos geriausios pasaulio reklamos vaizdo, spaudos, radijo, interneto, lauko reklamos, medijos, dizaino, inovacijų ir interguotos rinkodaros kategorijose.