Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 06 23

„Geriausias darbas pasaulyje“ susižėrė „Kanų liūtų“ apdovanojimus

Vakar buvo paskelbti pirmieji tarptautinio „Kanų liūtų" reklamos festivalio nugalėtojai viešųjų ryšių (PR), tiesioginės rinkodaros (Direct) ir pardavimo skatinimo (Promo) kategorijose.
Reklamos kampanija „Geriausias darbas pasaulyje"
Reklamos kampanija „Geriausias darbas pasaulyje" / Miglės Morkūnaitės nuotr.
Temos: 1 Darbas

Kvinslando turizmo reklamos kampanija „Geriausias darbas pasaulyje" , kurią šią žiemą plačiai aprašė Lietuvos žiniasklaida, iškovojo net du „Grand Prix“ –  tiesioginės rinkodaros ir viešųjų ryšių kategorijose. Kampaniją sukūrė Australijos reklamos agentūra „Cumminsnitro Brisbane" ir siūlydama svajonių darbą egzotiškoje saloje sulaukė 34 684 aplikantų bei nemokamos reklamos spaudoje už 100 milijonų JAV dolerių.

Pardavimo skatinimo kategorijoje „Grand Prix“ atiteko reklamos agentūros „Beacon Communications" kampanijai „Yubari", kuri padėjo į bankrutuojantį Japonijos miestą Jubarį pritraukti 10 procentų daugiau turistų ir 31 milijoną JAV dolerių miesto skolai padengti.

„Kanų liūtų" festivaliui buvo pateiktos 22 652 reklamos iš 86 valstybių, iš jų – keturi lietuvių darbai. Spaudos kategorijoje – agentūros „Milk“ darbas „Torn nipple“ ir „Adell Taivas Ogilvy“ „Jaunimo linijos“ reklama „Balls and heart“. Viešųjų ryšių kategorijoje varžėsi du agentūros „Andriuškevičiūtė, Kuras ir partneriai“ darbai. Deja, nė viena lietuvių reklama į nominantų sąrašą nepateko.

Interneto sprendimų agentūros „Gaumina“ atstovai Goda Januškevičiūtė ir Rokas Grigaliūnas, laimėję „15 min“ organizuotą konkursą, rytoj dalyvaus „Young Lions“ konkurse interneto reklamos (Cyber) kategorijoje. Jie varžysis su deleguotomis komandomis iš 29 valstybių ir per 12 valandų turės sukurti reklamą labdaros ar kitai ne pelno siekiančiai organizacijai.

 Lietuva „Kanų liūtų“ festivalyje kol kas yra laimėjusi tik vieną apdovanojimą – sidabrą medijos kategorijoje 2007 metais. Tai buvo EMP reklamos kampanija, kurią sukūrė „Astos dizainas McCann Erickson“.

VIDEO: EMP

Per likusias penkias festivalio dienas bus apdovanotos geriausios pasaulio reklamos vaizdo, spaudos, radijo, interneto, lauko reklamos, medijos, dizaino, inovacijų ir interguotos rinkodaros kategorijose. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius