Jau ketvirtus metus iš eilės originalių, netikėtų, paveikių ar šokiruojamų reklamų gerbėjams pristatyta dviejų valandų trukmės geriausių reklaminių vaizdo klipų, pelniusių apdovanojimus prestižiniame tarptautiniame reklamos festivalyje „Kanų liūtai 2010“ („Cannes Lions“), programa.
Penkių Lietuvos miestų žiūrovai galėjo pamatyti beveik 100 geriausių pasaulio reklamų, kurias sukūrė visame pasaulyje garsios reklamos agentūros. Lietuvos reklamos kūrėjų ir vartotojų teismui parodyti JAV, Kanados, Argentinos, Egipto, Brazilijos, Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Olandijos, Tailando, Indijos, Meksikos, Belgijos ir kitų šalių kūrėjų darbai, kuriais bandoma sugundyti pirkti, vartoti arba raginama mesti rūkyti bei pasakyti smurtui „ne“.
„Kiekvienais metais peržiūrose sulaukiame vis daugiau reklamos rinkos profesionalų ir paprastų žmonių, kurie nori pamatyti dar nepažintą reklamos pusę“, – sakė oficialaus festivalio „Kanų liūtai“ atstovo Lietuvoje bendrovės „15 minučių“ vadovas Tomas Balžekas. Jo teigimu, žmonės, apsilankę peržiūroje, kitais metais grįžta ne vieni, o jau su draugais.
Šiais metais geriausius metų reklamos kūrėjų darbus panoro pamatyti apie 2,5 tūkstančio žiūrovų. Nebelikus bilietų į pagrindinį seansą, Vilniaus kino teatre „Forum Cinemas Vingis“ penktadienį, lapkričio 19 d., skelbiami du papildomi peržiūros seansai: 19 val. ir 21 val. 30 min.