Įdomu tai, kad viso to pavyko pasiekti nedidinant bilietų kainų, o parduodant didesnį kiekį bilietų. Per praėjusius metus amerikiečiai įsigijo 1,36 mlrd. bilietų, kurių vidutinė kaina buvo 21 litas.
Viena kino teatrų lankomumo didėjimo priežastimi tapo naujų filmų daugėjimas: 2012 m. kino teatrus pasiekė 655 ilgametražiai filmai, o tai irgi yra naujas Holivudo rekordas. Ekspertai įvardija ir psichologines priežastis: pavyzdžiui, keleto įdomių, tačiau skirtingų filmų pasirodymas kelias savaites iš eilės stimuliuoja žmones į kino teatrus vaikščioti kiekvieną savaitgalį.
Įtakos turi ir dar vienas veiksnys – daug efektyvesnės virusinės kampanijos internete, taip pat ir socialiniuose tinkluose. Pavyzdžiui, filmo „The Hunger Games“ reklama buvo aktyviai demonstruojama socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“, atidarytas „Youtube“ kanalas, „Tumblr“ tinklaraštis, išleistas „iPhone“ skirtas žaidimas, portale „Yahoo“ organizuota tiesioginė filmo premjeros transliacija. Viso to rezultatas – JAV teritorijoje filmas užėmė trečią vietą pagal surinktas pajamas iš bilietų pardavimų.
Statistika parodė, kad Holivudo studijų pajamos gali augti ir interneto amžiuje, nepaisant įvairių alternatyvių būdų gauti naujausius filmus bei „torrent“ tinklų populiarumą. Leidėjai gali sėkmingai išnaudoti internetą pajamų didinimui, pritraukdami žmones į kino teatrus, parduodami atributiką ir papildomas skaitmenines prekes.
Kai kurie tyrimai patvirtina, jog taip vadinamas „piratavimas“ visiškai neveikia kino teatrų lankomumo. Nors ši tendencija ir matoma paskutinius kelerius metus (tai rodo „New York Times“ pateiktas tyrimas), tačiau ją gali lemti ir kitos priežastys, pavyzdžiui, gerėjantys vidutinės namų garso technikos parametrai, televizorių įstrižainės didėjimas bei tų pačių namų kino teatrų plėtra.