15min be reklamos
Publikuota 2022 01 04, 18:45

„Matrica. Prisikėlimas“: veiksmo filmas, pamiršęs sukurti veiksmo

Viena garsiausių kino trilogijų gavo tęsinį, kurio, rodos, nei kas nors labai jau prašė, nei kas nors laukė. Juk trečioji dalis „Matricos“ istoriją aiškiai pabaigė. Be to, kuo toliau ėjo tęsiniai, tuo sekliau atrodė jų mitologija ir tuo mažiau žiūrint liko malonumo. Ir štai, kaip bebūtų keista, atsiranda „Matrica 4“, kuri iš tiesų turi ką pasakyti! Ir atkeliauja į sales ne (tik) pasiimti mūsų pinigų, bet ir nuoširdžiai norėdama pakomentuoti situaciją kino pasaulyje.
„Matrica. Prisikėlimas“ filmo akimirka Tik prenumeratoriams Recenzija
„Matrica. Prisikėlimas“ filmo akimirka / „Clinic 212“ nuotr.

Iš Tomo Andersono asmenybės kadaise išsilaisvinęs Neo (akt. Keanu Reeves) naujausioje dalyje ir vėl yra Tomas Andersonas, kuris dirba dangoraižyje, gurkšnoja brangią kavą ir kuria žaidimus. Už „Matricos“ žaidimų trilogiją jis tapo legenda. Pasirodo, visa tai buvo jo negaluojančios fantazijos kūrinys, jo nesusitaikymo su kapitalistinio gyvenimo pilkuma padarinys. Su terapeutu (akt. Neil Patrick Harris) Tomas aptarinėja ir vėl išvydęs Trinitę (akt. Carrie-Anne Moss). Tik jos vardas dabar Tifani, be to, ji savo išrinktojo nepamena.

Kurį laiką juosta sukiojasi aplink klausimą, kurio atsakymą greičiausiai nuspės net pirmųjų filmų nematęs žiūrovas – tai išsigalvojo Neo „Matricos“ įvykius ar ne? Skirtingos tikrovės atsirado tik jo galvoje ar egzistuoja iš tiesų?

„Clinic 212“ nuotr./„Matrica. Prisikėlimas“ filmo akimirka
„Clinic 212“ nuotr./„Matrica. Prisikėlimas“ filmo akimirka

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą